lauantai 28. joulukuuta 2013

Just two of us

Tiistaina viimeks kirjottelin joululahjoistani ja jouluaatosta, sen jälkeen ei ollu ollenkaan inspiraatiota kirjoittaa tänne blogin puolelle, joten itse ottamia kuvia mulla ei ole ollenkaan antaa teille. Kuitenkin, onneks weheartit on mun rakas ystäväni, joka etsii mulle mulle sopivia kuvia (:  Aattelin nyt kertoa teille tässä postauksessa hieman lähipäivistä. Eilen, perjantaina lähettii kaikki viemään pikkuveljeä Piikkiöön kummitädinsä luokse kyläilemään uudenvuoden yli. Hengailtiin siellä parisen tuntia, kahviteltiin ja juoruiltiin. Kotiin päin tullessa käytiin Tuusulan Chico'sissa syömässä- aluksi aateltiin mennä Jumboon, mutta jooei sellaset ruuhkat siellä kyllä oli, että ei edes yritetty mennä autolla sisään parkkihalliin- Kävin sitten siinä illalla Iidan ja Inkan kanssa leffassa kattomassa Frozen-leffan, jonka mä kyllä jo kattelin varmaa keskiviikkona HDFINistä, mutta aattelin että olis kiva kyllä se nähä kans teatterissa kun kerran ilmaislipun sinne sain. Pakko myöntää, että dubattu versio oli kyllä aivan paska. Tuo alkuperäinen missä on tekstit, on paljon hauskempi. Kaiki sanat on typistetty tylsiksi, ärsyttävää. Mutta leffa on kyllä oikein hyvä, suositettelen ihan jokaiselle! ite rakastuin leffassa esiintyvään Let It Go - biisiin.


Tänään, Launtaina Pasi lähti ajelemaan aamulla puoli kahdeksan maissa veljenpoikansa kanssa pohjoiseen Pasin äidille. Joten talossa on vain minä ja äiti. Tänään ollaan katottu HDFINistä Valehtelevien Viettelijöiden kolmatta kautta- itse olen kyllä sen jo nähnyt, mutta ei ollut parempaakaan tekemistä- ja syöti nachoja juustodippien kera :> Tomin käyn hakemassa keskiviikkona Helsingin rauttikselta, kun ei se varmaan osaa tulla yksin kotiin, ja Pasi tulee torstaina.



Maanantaina olisi tarkoitus lähteä Janetin ja ehkä Hannan kanssa katselemaan mitä alennukset ovat tuoneet tullessaan tuonne Stadiin.  Mä niin tarvitsen uusia vaatteita! Kävin viimkes shoppailemassa I Love Me-messujen aikaan, eli viime lokakuun puol välissä.. En tiedä meneekö aika nopeesti vai hitaasti, kun messuista on vaan kaks kuukautta.. :o Ja koulun alusta kolme/neljä kuukautta.. ja kohta on kesäloma.. okei, aika menee nopeesti.. Muita suunnitelmia mulla ei sinänsä kyllä tässä lähiaikoina ole vielä, mutta eiköhän nekin ala pian mulle valkenemaan :)



Mä olen ihan vakavasti ottaen miettinyt, että voisin käyttää tuon 200€ uuden kameran sijasta shoppailuun, enkä sitten myisi kameraani vielä kenellekään.. Kyllä mä nyt oikeasti pärjään tuolla 1100D'llä vielä puolisen vuotta, vai mitä..? en mä tiedä :o noo, täytyy kattoo paljonko rahaa mulla menee tuolla hesassa.. tai annan mennä :D
Ihanaa loppu lomaa kaikille, jotka ovat vielä lomalla ja te jotka olette jo joutuneet töihin, niin hyvää viikonloppua kaikille! :)

ps. ihanat 96 ihmistä on löytäny tuon liity lukijaksi gadgetin, sitten kun on 100 täynnä nii lupaan, että jonkinlaista arvontaa laitan pystyyn tänne blogin puolelle :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti