tiistai 24. joulukuuta 2013

It's Christmas time!

Hyvää joului kaikille jotka tätä tekstiä lukee! (: Tämän vuoden joulu poikkes todella paljon viime joulusta, ja perinteistä. Tänään meille alkoi lappamaan porukkaan puol kahden aikoihin ja puol kolmen aikoihin me lapset aloimme syödä jouluruokaa. Hengailtiin hetken aikaa ja sitten alettin jakaa lahjoja. Oikeastaan yksi serkkuni jakoi lahjat kaikille. Paljon lahjoja mä en saanut, mutta en mä nyt hirveitä kasoja odottanutkaan, kun kuitenkin lahjojen arvo on sitäkin suurempi.. Neljän maissa kummisetäni lähti viemään serkkuni äidinsä luokse viettämään joulua.

Mulla ei ole yhtään, ei sitten yhtään joulufiilistä.. Ulkona sataa vettä, väsyttää normaalia enemmän, päätä särkee... olen yksin (Y) - jos nyt noita nauravia ja muutaman tunnin päästä kännisiä aikuisia ei lasketa mukaan. Mullekin kyllä paukkuja tarjottiin, mutta ehkä mä nyt jätän väliin kun jo valmiiksi päänsärky, uutena vuotena sitten joulunkin edestä, toivottavasti.
Lahjoista sen verran, että tuli kyllä oikein mieluisia lahjoja, enkä kyllä mistään saamistani lahjoistani ole pettynyt. Kohta meen pelaa Unoa noitten aikuisten kanssa ja sitten katon varmaan jonkun leffan joulutorttuja syöden ja glögiä juoden :)











iphone 5c

Ylempien asioiden lisäksi sain myös rahaa ihan kiitettävästi :) Nyt mulla vaan on ongelma.. Mulla on nyt 200€ ja mä tarttisin niin kipeesti uusia vaatteita, ja vieläpä kun tulee nuo alennusmyynnit niin ah <3 MUTTA mulla ois suunnitelmissa ostaa Canon eos 600D järkkäri.. ja siihen mä olen säästänytkin rahaa, kameraakin olen myymässä, ja myyn sen viimeistään tammikuun lopussa, kun se tulee huollosta- kaupat on siis jo sovittu tms. Huomenna voisin äidille vähän valitella asiasta niin jo se haluais maksaa pikkasen enemmän mun kameraa varten, jos mä nyt käyttäisin jonkun verran rahaa shoppailuun :3

6 kommenttia:

  1. Kivoja lahjoja oot näyttäny saaneen :) Oiku noi pörröset tossut näyttää nii lämpimiltä :33

    http://helja-onesteptomylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ihana blogi ja sun kirjotustyyli on ihana! jään seurailemaan<:
    http://katariina-h.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, kiitos! Piristit mun päivää huomattavasti :>

      Poista