lauantai 14. joulukuuta 2013

I can't handle this anymore

Rehellisesti ja lyhyesti sanottuna mulla on loppunu ideat ja innostus joulukalenterin tekoon. Mulla jäi eilen tekemättä, koska menin kaverille yöks ja tänään jäi tekemättä koska en keksinyt millään aihetta. Mä oon monesti aatellut tehdä videota, mutta tällä mun kameralla, ja ilman jalustaa hyvien videoiden tekemisestä saan vain haaveilla. Joten, mä en tee enää joulukalenteriin joka päivä jotain erikoispostausta. Koska kuten huomasitte, mulle on jo hieman vaikeaa tulla kirjoittelemaan tänne joka päivä ja vieläpä jonkun erikoispostauksen takia, huhhuh. Oon kyllä huomannut, että useat bloggaajat ovat lopettaneet joulukalenterinsa, koska heiltä on loppunut aiheet ja aika. Oikeastaan mulla ois kyllä ideoita, mutta ne on videoita ja se on niin veemäistä alkaa tarkentelee yhtää mitää jos ei nää mitä tarkentaa ( jos siis kuvaan vaikka itseäni plääplääplää). MUTTA aattelin jos mä saisin väsättyä huomenna jonkun videon teille, täytyy kattoo.

Aattelin nyt näin pitkästä aikaa kertoa teille mitä mulle kuuluu. Ihan ensimmäiseksi eilen, perjantaina, tosiaan menin Iidalle Inkan, Hannan ja Saran kanssa viettämään Iidan synttäreitä, mutta Iida täyttää kuitenkin tänään vasta sen 16. Ihan sitten vaikka näin Iidan synttäreiden kunniaksi voisin mainostaa hänen blogiaan. Jotenka Iidan blogiin pääset painamalla tätä lausetta. Syötii pizzaa ja mun tekemää kitkat & M&M-kakkua- joka oli muuten tosi hyvää!- ja pelailtiin rappakaljaa ja aliasta. Sara lähti siinä jossain kahdentoista aikoihin kotiin ja me jatkettii vaa lagausta Iidalla.. Mentiin nukkumaan jossai puol kolmen aikoihin- Hanna oikeastaan nukahti jo jossain kahdeksan yhdeksän aikoihin, tälläset bileet Hannalla aina 8)
Inkan kanssa lähettiin Iidalta jossai puol yhen maissa ( oltii tosiaa siis Iidalla yötä)  koska Inkalla oli kiire Stadiin katsomaan Hobitti (?!) leffa. Tulin kotiin ja aloin tekee melkein samantien pizzaa, Janikaki tuli meille yhessä vaiheessa ja sählättii jotain niin omaamme huoneessani. Käytiin Siwassa ostaa vähän mässyy ja sitten Janikalla oliki jo kiire kattomaan jotain 1D LiveStreamia, kai.
Huomenna varmaa vaan oleilen himassa ja yritän laitella jouluvaloja mun seinälle.. (Y) 10 PÄIVÄÄ JOULUUN! omg omg, can't wait :* 5 päivää koulua ja sitten loma <3 Kuullostaa oikein hyvältä. Alas mä laitoin vielä pari kuvaa siitä tekemästänin kakusta. Kuten huomaatte KitKatit loppuivat kesken.. Tilasin niitä liian vähän, ku tuttavat kävi laivalla nii sieltä pyysin että ostaisivat.





Kerran elämässähän sitä 16 täyteytään, Hyvää syntymäpäivää Iida! c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti