perjantai 6. joulukuuta 2013

Advent calendar door number six - Alphabet of my life

Nyt loppu ideat totaallisesti! Mun piti aluks tehdä sellanen avautumispostaus, mutta päätinkin sitten antaa sen vielä hautua päässäni hetken aikaa. Ja kun ei ole sitä omaa kameraakaan, joten en halua alkaa räpsiä pokkarilla kuvia tänne jostai turhanpäiväsestä.. Jotenka päätin nyt sitten tehdä tälläiset Minun elämäni aakkosina-postauksen. Kaikkiin mä en nyt keksinyt, ihan ku joku keksiski kaikkiin? :D Toivottavasti tykkäätte ja sillai :D

A- Aamut ei oo mua varten. Ei herranjumala oikeesti. Varsinki tälläi talvella tekee vielä enemmän mieli jäädä lämpimän peiton alle nukkumaan kuin astella kylmässä pakkasessa dösälle.
B- blogi. Siitä on tullut mulle jo sellanen vakituinen harrastus tässä muutamassa vuodessa. Ekan blogin tein joskus 2010 tai 2011 ja niitä mä en jaksanu pitää yllä ku ei tullu yhtää lukijoita.. jes. Kyllähän se vähän masentaa, että kirjoittaa blogia eikä kukaan lue sitä- vaikka se ei olekaan blogin pitämisessä pää pointtina.
C- Couperosaiho on mun vihollinen.. en voi sietää ku mun posket punoittaa sen takia niin ärsyttävästi..
D-
E- Ehostaminen. Vaikka meillä oo vielä koulussa tullut ehostusta, niin mä tykkään laitella itseäni kaikkiin eri tilaisuuksiin.
F- fuck. Mun lempi sana jotenki :D enemmän mä sanon fuck, ku vittu. Välillä kyllä kans riippuu päivästä.
G- Glitterin kaikki korut ovat niin ihania, ja sieltä mä ostanki yleensä mun korut
H- Hiustenlaitto. Tykkään tosi paljon laittaa hiuksia, ja välillä mietinkin, että miks mä en menny hiusalalle- varsinki ku siellä on kivemmat työasutki ku meillä
I- Inspiraatiot  vaikka blogin kirjoittamiseen löytyy mulla yleensä yöaikaan..
J- Joulu. Joulu on ihan parasta aikaa, vaikka mulle iskeeki hirvee stressi pari viikkoa ennen joulua, nytki mulla on jo hirvee stressi kaikesta.
K- Kaverit on tärkeitä. Niin ne joihin oon vasa tutustunu uudessa koulussa ja nää vanhat joita oon tuntenu jo muutamasta vuodesta vuosi kymmeneen.
L- Laihdus. Oon ainaisella laihdutuskuurilla.. Vuoden vaihtuessa kyllä otan itseäni niskasta kiinni ja otan tosissani itseni kuntouttamisen
M- Moroccanoil hiusöljyt ovat mun uusrakkaus <3
N- Nukkuminen on se mun toinen harrastus.
O- O.P.I-kynsilakat on mulla kovassa käytössä sillon kun mä voin kynsiäni lakkailla
P- Panostus on taivaissa.. eheh. Välillä on sellanen fiilis, että vittu nyt ei kyllä jaksa yhtää tota opiskella tai kuunnella sitä ja tota opettajaa. Sitten se koulu matkaki laskee koulun käynnin panostusta.. Nyt on kyllä pakko ottaa itseään niskasta kiinni, että pääsen läpi tästä koulusta.
Q-
R- Ruoka on mun rakkaus ja sen laitto. Mä todellakin rakastan laittaa ruokaa ja leipoa. Mä olen nainen joka kuuluu todella keittiöön.
S- Starbucks <3 Tarviiko tuota mitenkään selitellä.
T- Tavoitteet. Mä tykkään laitella tavoitteita ja iloita niistä sitten, kun niihin pääsee.
U- Ukkonen. Älkää kysykö, mutta tykkään todella paljon ukkosesta ja salamoinnista- asia on kuitenkin eri jos olen yksin kotona ja sähköt menee ja on yö
V-Valvominen on mun kolmas harrastus 8) Tykkään nukkua ja valvoa pitkään- heräämistä en voi sietää
W-
X-
Y-
Z-
Å-
Ä-
Ö-

2 kommenttia:

  1. Minä haastoin sinut käyppäs kurkkaa
    http://jolocow.blogspot.fi/2013/12/8-luukku-haaste.html

    VastaaPoista