tiistai 10. joulukuuta 2013

Advent calendar door number ten - Blog Challenge

Tervetuloa joulukalenterin kymmenenteen lukkuun!
Nonniin. Mut on niin monta kertaa haastettu tässä lähiaikoina, että eiköhän olis sitten aika vastata edes yhteen haasteeseen. Ekaks mun täytyy sanoa, että mä en todellakaan jaksa haastaa ketään, koska en älyä sitä ideaa siinä että pitäisi haastaa 11 blogia joilla on alle 200 lukijaa.. siinä on ihan hirvee työ..

11 asiaa minusta:
- oon 16
- opiskelen kauneudenhoitoalaa
- olen siis amiksessa
- odotan täysi ikää kuin kuuta taivaalta
- stalkkailen mun komeeta naapuria
- mua kiinnostaa oikeesti tosi paljon muitten ihmisten yksityiselämä ja niiden synkimmätki salaisuudet
- en oo juoruilija
- elämässäni on yksi erittäin hyvä ystävä jolle voin kertoa kaiken
- oon sisäinen blondi
- itken todella herkästi

Haastajan kysymykset:
1. Mistä pidät itsessäsi?
- Mun pituudesta
2. Minkä puhelimen omistat?
- Tällä hetkellä Lumia 610, mutta joululahjaks saan Iphone 5c
3. Jos löytäisit maasta 100€ mitä tekisit?
- Nostaisin maasta lompakkooni ja lähiaikoina kävisin ostamassa sillä jotain
4. Unelma perhe?
- kaukana tästä perheestä
5. Lempi tv-sarja?
- Kosto, Arrow, Täydelliset Naiset, Moderni Perhe, Gossip Girl
6. Mikä eläin olisit ja miksi?
- Panda :D en tiedä syytä, mutta se mä olisin
7. Soitatko mitään?
- kitaraa ja pianoa ipadilla 8)
8. Missä näet itsesi 10 vuoden kuluttua?
- omassa ihanassa kodissani, joka on kauniisti sisustettu ja ehkä omistan koiran/kissan. Työskentelen jossain vaateliikkeessä tai kosmetologina. Sinkkuna.
9. Lempiväri?
- Vaalean sininen
10. Odotatko joulua?
- KYLLÄ!
11. Mitä teet yleensä vapaa-ajallasi?
- Katon hdfinistä Kostoa, hengaan kavereiden kanssa meillä tai keskustassa, kirjoitan blogia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti