perjantai 6. joulukuuta 2013

Advent calendar door number five (late) - Livbox

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille! :) Tosiaan, kuten huomaatte, eilen ei tullut avattua joulukalenterin luukkua. Syynä on se, että mun piti tehdä saamastani livboxista postaus, mutta yllätys yllätys ulkona olikin liian pimeää jo että olisi voinut ottaa hyvä laatuisia kuvia edes sisällä. Ja eilen Iida vei kamerani testaukseen ja nyt mulla on viikonlopun käytössä serkkuni pokkari.. joten laatu on sitäkin ihanempi.. Ehkä mä saan murhaajan perääni, kun en blurrannu mitää osotetta tosta.. mutta omapahan on sitten ongelmani.. :D
Tänään on vielä tulossa tämän päivän luukku myös sitten myöhemmin.





 Elegant Touch- kynsitarrat (Ovh 11,90€/paketti)

Tuoksunäytteet: Roberto Cavalli Just Cavalli for men (Ovh 56€/50ml), Roberto Cavalli Just Cavalli fo women (Ovh 41€/30ml), Katy Perry Killer Queen (Ovh 32€/30ml ja 42€/50ml) 



 Näytteitä: Goldwell StyleSign Hot Form (ovh 17,70€/150ml) ja StyleSign Sleek Perfection(ovh 26,70€/100ml).
Itsellä on ollut aikaisemmin käytössä tuo Sleek Perfection ja se todella on hyvä! Pitäisi ostaa joskus täysikokoinen putelli tuota niin saisi nauttia siitä pidempään.

näyte: Nivea Smooth Caring Body Lotion  (ovh 4,65€/250ml)

 MSCHIC Pure Lip Liner (ovh 15€/1,1g)


Seloste: Tämä punaisuutta peittävä sekä couperosaihoa hoitava voide on tarkoitettu paikallisen punoituksen sekä pienten pintaverisuonien aiheuttaman punoituksen hoitoon. Kasviuuteet ja BIOPHYTEX supistavat näkyviä verisuonia vahvistaen niiden seinämiä. Tuote on parabeeniton ja hajusteeton. 

täysikokoinen Isisphara Ruboril Expert C (ovh 17€/15ml)
Tätä mä laitoin eilen illlalla ennen nukkumaan menoa ja tuo todella auttaa! hämmästelin aamulla, että mites mun naama ei punoitakkaa enää nii paljoa ku eilen :o Ylempään kuvaan mun oli pakko laittaa seloste, että tiedätte mitä tämä aine tekee..? :D

2 kommenttia:

  1. Oon jostain lukenu tästä liv boxista, mutta paljo se maksaakaan? (: Näyttää niin ihanalta aina kaikki nuo tuotteeet!

    - Riina
    http://kevaanpolku.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 15,90€ kuukaudessa :) Mielestäni ei ole ollenkaan kallis, jos vaikka nyt katsoo tätä boxia, kun jo yksi tuote maksaa 15€ niin tässähän säästää aika paljonkin :)

      Poista