maanantai 9. joulukuuta 2013

Advent calendar door number nine - How I decorate my room for Christmas

9. luukusta pääsette huoneeseeni näkemään kuinka minä sisustan huoneeni jouluiseksi. Oikeastaan huoneeni sisustus on tavallaan kesken vielä- enkä keksinyt tähän päivään muutakaan aihetta- mutta päätin kuitenkin, että näytän ne 'kohokohdat' huoneessani. Toivottavasti tykkätte ja kommentoitte mitä mieltä ootte mun sisustuksesta (: Halutessanne/ mun halutessa, mä voin esitellä huoneeni vielä jossain postauksessa sitten kun ja jos saan sisustuksen valmiiksi :D

Nappasin tollasen lasipurkin tuolta jostai kaapista ja tungin sinne jouluvaloja, nauhaa(mikä vittu sen nimi on?) ja joulupalloja. Mun mielestä tuli tosi kiva! :) Tuohon hyllylle sitten vielä sitä nauhaa, joulupalloja ja vanilja kynttilä, ah.  









  Nää jouluvalot olivat aluksi seinällä teipillä ja näihin mä vielä pujottelin jotain nauhaaki ja joulupalloja... hitot siitä. Näytti rumemmalta ku lehmän perse :) Mussa ei oikeesti oo luovaa puolta ollenkaan- äidissä ja pikkuveljessä on, mutta mussa ei- Kyllähän nää näyttää ihan kivalta tässä lattiallakin, mutta varmaa pitää pestata äiti tähän hommaan!

1 kommentti:

  1. http://oneinmydreams.blogspot.fi/2013/12/8-joulukuuta.html haastan sut :)!

    VastaaPoista