keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Advent calendar door number four - My lovely friends

Joulukalenterin neljännestä luukusta avautuu kaveripostaus, whu'uuh! Tähän mä en laita kaikkia tietyistä syistä, joten laitan ne tärkeimmät, läheisimmät, ihanimmat kaverit ja jotenkin sillai.. :D Yritän olla ketään loukkaamatta.. wut? mutta olen kuitenkin rehellinen, että jos on jotain valitettavaa näillä mun frendeillä niin antaa palaa! :D Nämä eivät myöskään ole missään tietyssä järjestyksessä.


Iidan mä olen tuntenut ala-aste iästä saakka eli suunnilleen jotain 10 vuotta. Herranjumala :o nyt mä vasta jotenkin tajusin, että oon tuntenu Iidan niin kauan, yli puolet mun elämästä.
Iidasta ei voi koskaan sanoa mitään negatiivista, koska ei siinä ihmisestä löydy mitään negatiivista! En muista päivää tänä 10 vuoden aikana milloin Iida ei olis nauranut.. :D Iidan kanssa meillä on myös aika paljon yhteistä, muihin verrattuna. Meillä on sama miesmaku 8), ainainen kuntoilu meneillään ja ollaan vaan nii hyvii aliaksessa c; Ziisus, olipas paljon.


 Hannaan mä tutustuin melkein heti ku yläaste alko, eli nyt oon tuntenut hannan sellaiset nelisen vuotta. Hanna on mun mielestä vahvasti sellainen ihminen joka ei kerro asioita eteenpäin.. tai ainakaan mun asioita jos sellasia niin yksityiskohtasia asioita tulen kertomaan .. :D Eli Hannaan mä voin luottaa 100%. Ei kuitenkaan sillä, että en voisi luottaa muihin yhtään, mutta en nyt halua laittaa jokaista samaa asiaa jokaiselle henkilölle- oonko tyhmä? 8) Hannan kanssa on aina jotain kivaa , hauskaa.


 Inkan mä olen tuntenut kaikista kauemmin, eskarista lähtien- eli aivan liian kauan :D Inka on ihminen joka voi olla melkein aina. Sillon ku mulla on tylsää nii tekstaan yleensä inkalle ensin, että voiks se olla. Toki sen jälkeen kyllä tekstaan myös usein myös noille joillekin muillekin, jos jaksaa. Inkan kanssa on vaan yksinkertaisesti kiva hengata - Inka älä ota tätä niin ittees, ja pysy housuissas 8)
En nyt oikeesti tiedä mitä teen, ku Inka lähtee vaihtoon ens vuonna joskus syksyllä tai millon lie, nii mun ulkona hengaaminen loppuu sit siihen 8) no ei, kyllä mä yritän jotain keksiä. Mutta kuitenkin enemmän mä olen kuitenkin Inkan kanssa viettänyt kahestaa (?) aikaa ja nyt ku sitä ei sit nää melkeen vuoteen.


Janetin kanssa mä olin 9 vuotta samalla luokalla, mutta tuntenut Janetin jotain varmaa 6 vuotta. Oli meinaa kunnon ignooraus 1.-2. luokka ala-asteella.. :D en mä tiiä yhtää et miks. Ehkä mä en halunnu uusia kavereita tai en halunnu jakaa mun kavereita sille 8) kuka tietää? Yhdessä vaiheessa meistä tuli oikein parhaat ystävätkin ja nyt ysin  kesäloman jälkeen se on muuttunut jälleen sinne pelkälle kaveritasolle. Eikä se mua mitenkään haittaa, näin on tavallaan hyvä nii en tarvii luokitella kavereita parhaiks kavereiks ja kavereiks. Janetin kanssa on kyllä tullut koettua sitä sun tätä tuossa 6 vuodessa. Vaikka mä olen tuntenut Inkan varmaan 5-6 vuotta kauemmin kuin Janetin, niin tuntuu että mulla ois silti eniten muistoja Janetin kanssa. Tai sitten mulla vaan on niin pimenossa ne Inkan kanssa seikkailut 8) ken tietää.


Mona-Lisakin oli pakko laittaa tähän postaukseen mukaan vaikka oonkin tuntenut tän ihanan ihmisen vasta muutaman kuukauden niin me ollaan kuitenkin jollai tasolla lähennytty - kai :D Tästä ihmisestä on kiva saada ystävä, kaveri, mikä ikinä onkaan :) Meillä on kolme vuotta aikaa tutustua enemmän, joten ei tässä oo mikään kiire mihinkään 8) Jos luet tätä- ja mä tiedän että sä luet 8) oot ihana! :)

Olipas erittäin outopostaus. Käytin hitosti hymiöitä ja kirjotin jotenki eri tavalla- ainakin omasta mielestäni.
Oon tässä miettinyt, että voisin tehdä arvonnan, mutta vasta sitten kun on 100 lukijaa tullut täyteen! :) Joten sitä innolla odottaen, hyvää joulun odotusta ja hyvää talvea kaikille tasapuolisesti!


2 kommenttia: