tiistai 17. joulukuuta 2013

At home..

Eilinen päivä oli jotenki yhtä tuskaa, ja sekin oli ainoastaan vain sen takia koska päätäni särki aivan julmetusti ja kurkkukin oli hieman kipeä.. Kotiin päästyäni kerroin äidille asiasta ja se oli siihen sitten, että eikai sullakin ole tulossa/ ole enterorokko, mikä Tomillakin on. Päädyin heti googlettamaan tuota enterokkoa ja pelottoavasti mulla oli niitä alkuoireita, kuten mm. päänsärky, kurkkukipu, flunssan oireet ja korvasärky.. Enterorokolla on 2-7 itämisaika tartunnasta, joten jos mulla tulee tässä lähipäivinä jotain näppyöitä/rakkuloita jalkoihin, käsiin, suuhun tai mihin vaan, niin voidaan suoraan todeta että mulla on se. Pikkuveli on ollu jo yli viikon pois koulusta sen takia.. siis eieieieieiei!!! Mä en voi olla kipeenä Perjantaina, koska frendin synttärit ja tästä päivästä on tasan viikko jouluaattoon niin halleluja jos mä olen sillon siinä ihanassa taudissa. Oireet voivat ehdottomasti viitata myös aivan perusflunssaan. Tänään mä jäi kotiin, koska oli kuitenkin sen verran halleluja olo nii en mä ois kestänyt olla koulussa 8.30-15.45, ja muutenkin JOS mulla nyt olisi se enterorokko, niin en mä halua tartuttaa niitä muita..

Ollaan Iidan kanssa pohdittu, että ensi vuodesta tulee laihdutusvuosi, tai tollasen nimen mä ainkain sille äsken keksin. Itellä on todellakin paljon enemmän pudotettavaa kuin Iidalle melkein riittäisi pieni kiinteytys, eikä mitenkään painonpudotus, mutta kuitenkin Iidan kanssa ollaan tässä yhdessä ja motivoidaan toisiamme. Tehdään Iidan kanssa varmaankin sellaset 'kalenterit' tai listat missä sitten lukee mustaa valkoisella liikuntapäivät tms. ja vois olla myös hyvä kirjoittaa mitä ruokia ei saa syödä. Itellä alkaa herkkulakko heti ku kalenterista voi huomata olven 1.1.2014. Päätin, että se kestää parisen kuukautta näin alkuun ja pohdin myös, että voisin samalla aloitaa karppauksen ensimmäistä kertaa kun en vielä ole sellaista vielä kokeillut. Mä vaan mietin, että voikohan karppausta lopettaa ns. seinään? Onks kellään kokemuksia, jos meinaa on niin kertokaa mulle. Koska jos mä karppaisin vaan sen pari kuukautta ja sen lopettaisin? Täytyy ny kuitenkin katsoa, että miten se karppaus edistyy.

Eilen illalla ja tänään mä kattelin weheartista, instagramista ja tumblrista motivaatiokuvia ja tekstejä, ja täytyy sanoa, että mulla on jo mielikuva päässäni miltä mä näytän kun olen pässyt tavoitteeseeni näiden avulla :3 Ajattelin, että voisin joka viikon lopussa ensvuoden alusta eteenpäin kertoa videolla mun fiiliksiä ja edistymistä, miltä tää teistä kuullostas? Ja jos mä saisin itseni ulos kuorestani voisin ottaa ehkä kuviakin ja kertoa mun painoni aina silloin tällöin, täytyy oikeesti miettiä tota että uskallanko mä (Y)
Anteeks tälläsestä pienestä romaanista, mutta ajattelin nyt purkaa kaikki ajatukseni ja sellaiset tähän yhteen postaukseen. Alas mä laittelen vielä hieman kuvia, mitkä mä totesin parhaimmiksi tumblrista (:

















2 kommenttia:

  1. Tsemppiä treenaamiseen! Kuulostaa mahtavalta! Mistähän mä löytäisin motivaation treenamiseen? :)
    +Hyvää joulua! Toivottavasti et oo tulossa kipeeks. Se ei oo kivaa, varsinkaan lomalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) itellä oli tuo motivaatio hukassa viime kesän alusta eteenpäi ja nyt se vaan tuli sillai pintaan, että pitää tehä elämänmuutos nyt tähän! :D Se on vaan se tahdon voima joka oikeesti mulla ainakin motivoi tosi hyvin

      Poista