perjantai 1. marraskuuta 2013

The less people you chill with, the less bullshit you deal with

Perjantaaaaaaiiiiiii!! <3 yhden vuoden ja yhdeksän kuukauden päästä tuo perjantai kuullostaa maailman parhaimmalta sanalta, sillä tuolloin olen 18, joten kovat bileet joka viikonloppu 8) Joo okei, todellisuus saattaa olla erilainen, mutta sen näkee sitten!
Tänään kävi Inkan, Iidan, Hannan ja Janetin kanssa prismassa ostamassa jotai pientä mässyy, ku huomenna ei oo kaupat auki.. Mentiin sitten hengailemaan koulunpihalle ja puhumaan vähän kaikesta.. :D Puhuttiin itsemurhista ja mitkä ois parhaimmat itsemurhakeinot..? Ja muuta randomia koulusta ja bailauksesta- oikeastaan minä ja Iida enemmänkin sitä bailausta odotetaan ku noi muut, mutta.. 8) Lähin himasta siis viideltä ja kotiin tulin takasin kasilta, ku Iidan piti lähtee kasilt himaa joten kaikki lähettii koteihimme. Jumalaton päänsärky iski ulkona mulle.. joko siinä ostamassani energiajuomassa oli jotain ylimääräistä tai sitten vaan energiajuoma väsyynelle ihmiselle läkerollien kera eivät sovi mulle.. joo mä puhuin/ nauroin aika kovaakin.. :o Mutta mä en jotenki tykkää 'supista' mun asioista tai ylipäätään asioista, tykkään kailotella asioita ihmisille.. jeep, oon vitun outo mutta näin mulla ainakaan ei voi olla salaisuuksia ihmisiltä.
Huomenna, ku mulla ei oo mitään suunnitelmia niin aattelin tehdä 50 faktaa minusta-videon, VAIKKA vastaus aika onki vielä melkein viikko. Kuitenkin näyttää siltä että 50 faktaa musta ja lokakuun suosikit tulevat saamaan eniten ääniä, joten teen lokakuun suosikit-videon myös tässä lähipäivinä :) Toivottavasti teillä tulee olemaan mahtava viikonloppu hyvässä seurassa! Älkää juoko liikaa, mutta pitäkää hauskaa ;)

 Vihaan mun kulmakarvoja.. ja mulla ois pitänyt olla huulipunaa + ilme vammaa.. kuitenkin facen proffakuvana 8)






12 kommenttia:

  1. Misson bileet? ;) tai mitä biletyst odotat XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odotan vuotta 2015 sillä kaikki frendit täyttää 18 ja päästään ihan kunnolla bailaa! :D Tänne Jäkeen vaan niin löytyy monii bileitä kintsun läheisyydest 8)

      Poista
  2. oi sun hiukset on niin ihanat :3 heh tuli tosta biletysodotuksesta mieleen että mun kaveri laskee jo päiviä 18-vuosipäiväänsä vaikka on nyt 14 :D kivan yksinkertanen ulkoasu mutta esim joidenki tekstien värit vois olla jotaki muuta kun siniset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Kyllähän se 3 vuotta menee aika nopeesti ja yllättäen onki jo 18 :D
      Kiitos vinkistä myös :)

      Poista
  3. Käyksä vai kintsun bileis

    VastaaPoista
  4. Tykkään tosi paljon sun blogista! Oot tosi kaunis ja itsevarman näkönen noissa kuvissa! c:

    http://ainolala.blogspot.fi/

    VastaaPoista