lauantai 23. marraskuuta 2013

TOP 5 BLOGS

Reilu viikko takaperin tein linkkaa blogisi-postauksen, ja oikein mukavasti niitä blogeja kyllä mulle linkkailtiinkin, kiitos siitä. Oli kyllä erittäin vaikeaa valita 5 parasta noitten blogien joukosta, mutta kun pitkään selailin blogien välillä, niin kyllä sieltä löytyi ei niin silmää miellyttäviä asioita-onneksi.
 Että en sitten ihan turhaa tässä höpise, niin aloitan blogien arvostelun.

Blogin on kirjoittanut 16-vuotias nuorinainen Oulusta. Blogi on mielestäni aivan ihanan yksinkertainen. Värit pysyvät saman sävyisinä, eikä ole mitään väripilkkua häiritsemässä kokonaisuutta. Kuvat ovat tarkkoja ja suuria, joten niitä on kiva katsella. Kirjoitustapa on mukaansa tempaava. Tekee oikeasti mieli lukea alusta loppuun koko tekstin, kun sen lukemisen aloittaa! Blogiin pääset tästä.

Oon tosi tyytyväinen, että edes yksi jätkä vaivautui linkkamaan bloginsa minulle! Mä todellakin tykkään lukea poikien blogeja, koska ne eroavat kaikella tavalla tyttöjen blogeista. Blogin kuvat ovat isoja ja tarkkoja, ja teksti on mukavaa luettavaa. Plussaa on myös se, että kirjoittaja kääntää tekstinsä vielä englanniksin. Eetun blogissa yksinkertainen ulkoasu on loistava. Blogiin pääset tästä.

Tätä blogia mä olen monta kertaa katsellut mielenkiintoisena, mutta lukija-gadgettia en ole jostain kumman syystä saanut painettua. Ulkoasu on mukavan heleä ja simppeli. Värit on neutraaleja, mikä sopii blogille oikein loistavasti. Kuvatkin on suuria ja tarkkoja. Blogin tekstit ovat helppoa ja kiinnostavaa luettavaa, mikä tosiaan on tärkeintä blogin sisällössä. Blogiin pääset tästä.

Ensimmäiseksi on pakko sanoa, että banneri on aivan I H A N A! Tykkään siis todella paljon siitä. Mielestäni on hauska(?), että kun banneriin on nähty paljon vaivaa, mutta muuten ulkoasu on yksinkertainen- asiahan on siis oikein hyvä. Huomio kiinnittyy ensimmäisenä banneriin, eikä sitten tarvitse muuten lukijan muuta ulkoasua tarkkaan arvostella. Olen oikeasti ihmeissäni, että miten blogilla on noin vähän lukijoita :o Blogiin pääset tästä.


Tää blogi on ollut myös  pitkään yks mun lemppareista, vaikka lukijaksi en ole aikaisemmin liittynyt. Ulkoasu ja gadgetit ovat aivan ihania, puhumattakaan bannerista, joka on mielestäni kivan kekseliäs ja värikäs.
Kuvat ovat tarkkoja ja yksityiskohtaisia, myös suuria. Tekstiäkin on mukavasti- ei liian paljon, eikä liian vähän. Blogiin pääset tästä.

3 kommenttia: