torstai 28. marraskuuta 2013

notification issue

Ilmoitusluontaista asiaa siis. Oon myymässä mun järkkäriä ehkä kaverille, joten se on sillä kokeilussa viikon ajan (?). Sillä aikaa mulla on serkkuni pokkari, joku ixuksen digikamera. Pahoittelen siis jo etukäteen laatua, koska kyllähän se laatu nyt eroaa jonkin verran. Ja sitten toinen asia. Sitten ku mä saan mun kameran takasin kaverilta, se on välillä vähän lagaillu tai jotain.. oon joutunut hirveesti säätää videokuvauksen ja kuvien katselun kanssa, joten jos kamera alkaa temppuilemaan enkä saa tehtyä päivän joulukalenterinluukkua, niin sitten seuraavana päivänä tulee kaks luukkua jne. Takuuta kamerassa mulla on vielä vuos, mutta kuitti on perseessä xd. Ollaan toivottavasti huomenna jo menossa Anttilaan kyselemään, että löytyisiköhän mun kamera sieltä tietokannasta ja voisivat antaa mulle takuukuitin, että voisin viedä kameran mahdollisesti huoltoon. Huoltoon mä kuitenkin tän kameran vasta vien joulun jälkeen, koska kuitenkin mä tarvitsen kameraa ja serkku tarvitsee varmaan kameraansa myös.. :D
Vähän muihin asioihin. Käytiin eilen ostaa mulle iphone! :3 oon niin häpi ku olla ja voi. Sen mä saan kuitenkin käyttööni vasta jouluna.. ja se, että minkä iphonen mä saan, on vielä yllätys koska tätä blogia lukee ihmisiä joiden mä en halua vielä tietävän siitä :D Eilen ostelin kuoria ebaystä siihen ja oi luoja miten paljon ihania kuoria siellä oli! :3 Kuitenkin mä sai tyytyy vain kuuteen kuoreen. Noo, eiköhän se riitä , ainahan niitä voi tilata lisää.
Mietin, että ku oon menossa huomenna hesaan serkkuni kanssa ja sen jälkeen tullaan meille lagaa, nii voisin tehdä mydayn.. Sit kans mietin, että voisin laittaa sen joululakalenterin ekaks luukuks, koska mulla nyt menee aikaa säätää moviemakerin kanssa :D Arkipäivinä en tule tekemään mydaytä, koska meillä alkaa käytännöntyöt ja tehään pelkkiä kasvohoitoja aluks ja sitten myöhemmin alkaa virallinen asiakaspalvelu, että en mä siinä voi kamera kädessä heilua juuri ollenkaa.
Ostettii mulle kans uudet jouluvalot! 



hyvää joulun odotusta kaikille! :3

2 kommenttia: