lauantai 16. marraskuuta 2013

Do what u want



Launtai. Kynttilän valaistuksessa mässytän  pringlesejä ja kirjoitan tätä postausta musiikkia kuunnellen.
Tänään lähin kahentoista aikaa keskustaa Janetin kanssa, koska piti alunperin ostaa jo yks joululahja serkulle, mutta päätinkin että en osta sitä vielä ja säästän rahojani sitten ensiviikkoon. Käytiin sitten myös Trendi kengässä, josta sitten löysin ihan kivat talvisaappaat, jotka mennään ostamaan huomenna äidin kanssa. Kierreltiin myös sitten Tarjoustalossa, Ekspertissä ja Lidlissä, josta me sitten tultii meille kattomaan Magic Mike- leffaa- Janet ei ollu nähny ku alusta vähän matkaa! :o Mä oon nähny varmaa sen leffan viis, kuus kertaa :D On muuten hyvä, suosittelen. Ennen sitä kuitenki napattii pari kuvaa musta 8) Sen jälkeen sitten katottiin pari jaksoo Valehtelevii viettelijöitä HDFINistä. VAMPYYRIN PÄIVÄKIRJOIHIN OLI TULLU UUS JAKSO!! :oo Aaah, ihanaa :'3 Katottiin sitten seki ja äsken Janet lähti kotiin syömään.
Pitäs kehittää jotai tekemistä ittelleni, koska tuntuu energiaa olevan sen verran nii haluisin tehä jotain- 599 päivää niin mä tiedän missä mä olen tällöin! Baarissa, sitä päivää odotellessa.
Tein uuden ulkoasun vähän enemmän talviteemalla, vaikka lumesta ei oo mitään tietoo täälläpäin suomee, kuitenkin sitä voin fiilistellä :3 Mitä mieltä olette?
MUISTAKAA KÄYDÄ LINKKAAMASSA BLOGINNE TÄNNE








takki/Espirit
huivi/H&M
farkut/Cubus
kengät/Andiamo
koru/Thomas Sabo
sormus/Glitter
korvakorut/Glitter
laukku/äidin kaapista









8 kommenttia:

  1. muuten tosi kiva blogi, mutta tekstistä ei meinaa taustan takia saada selvää :)

    VastaaPoista
  2. :o mä saan ite tosi hyvin selvää tästä teksistä.. en sitte tiiä, mutta oon kyl miettiny taustan vaihtamista ku muillaki ollu samallaisia ongelmia.

    VastaaPoista
  3. Sulla on todella kauniit silmät! :)

    http://newlife-jnn.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Tuli joulufiilis ku näin sun bannerin! Mäkin tykkään sun silmistä, upeat! :)

    VastaaPoista
  5. Voi miten kauniit silmät sulla! :)

    VastaaPoista