perjantai 15. marraskuuta 2013

Friends & coffee

Iltojaaa! :) Mulla on hirvee rahantarve oikeesti.. Tuntuu, että nyt ku joulu lähenee nii ostelen koko ajan kaikkee ittelleni, vaikka pitäis säästää joululahjoihin.. Noo, onneks viel ens kuun kuukausirahasta ehtii ostaa joululahjoi. Tänään en ollu koulussa menkkakipujen takia, joita mulla ei oo koskaan..! Mutta en mä kuitenkaan tyhjän panttina notkunu himassa vaan siivoilin kämppää, tietysti rahan edestä. Oman huoneen siivous on vielä kesken, mutta muuten koko kämpän sain siivottua, so proud!
Illalla lähettii Inkan, Hannan ja Janetin kanssa keskustaa ku ehdotin menoa coffee houseen, ku tuntu siltä että nyt tekis mieli jotai hyvää kahvia. Sen jälkeen me käytiin sitten prismassa ja muutenki hieman kierreltii kauppoja. Hanna lähtiki siitä siinä ku oltii menossa subii hakee ruokaa, ah <3 En oo syöny hetkeen subii, kai.. en mä muista- joten siitä on aika pitkä aika :D Otin sen mun vakituisen, eli grillatun kanan- en oo maistanu mitään muuta, koska mä en uskalla.. :D Jos mä en tykkääkään siitä, nii sitten on menny raha hukkaa, joten tää on se tuttu ja turvallinen.
Muuten mulla ei ole viikonloppu suunnitelmia, vaikka haluis kyl tehä jotai kivaa. Mutta pitäpä kivaa voisi tehdä ilman rahaa? Ei juuri mitään. Mun tekis hirveesti mieli mennä kunnolla shoppailemaan, ku en oo piitkään aikaa käyny shoppailee... joudun varmaa venaa jouluun, koska sen jälkeen sitten saan rahaa ja voi mennä shoppailee. Ehkä odotus palkitaan? Ja muutenki tulee sitton joulualet ja sen sellaiset :3
Ens keskiviikkoona saan Starbucksii! <3 Ollaa menossa hesaan kattoo Nälkäpeli- Vihan liekit. Eilen varasin liput ja tänää sitten ostettiin. Sielläkin menee kivasti rahaa sitten taas- helsingissä siis. Noh, ehkä mä joku päivä opin säästämisestä jotain. Kello on tosiaan nyt vähän yli kymmenen joten mä alan kattomaan Arrow'n 1. tuottaria, kohta saan senkin katottua D: Katoin ensin Valehtelevat viettelijät, sitten Vamyyrinpäiväkirjat, Moderni perheen ja nyt tääki loppuu kohta. Vasta ens vuonna tulee lisää jaksoja noihin sarjoihin, ku jenkeissäki ilmestyy vasta sillon, hemmetti. Mitä postauksia te haluaisitte nähdä? Haluisin tehdä jotai muitaki postauksia ns. enemmän ku vaan noita mitä mulle kuuluu tms :)







mitä tykkäätte mun kynsistä? :)

2 kommenttia:

  1. uu mäki oon menos kattoo nälkäpelii x) jaja noi kynnet on tosi mageet ! :)

    VastaaPoista
  2. Vähän kivat kynnet! Tykkään kovasti :---)

    VastaaPoista