perjantai 29. marraskuuta 2013

Drinking coffee in the center of Helsinki

Tänään käytyy Janikan kanssa jälleen Starbucksissa, hihi! Tällä kertaa otin Mocha frappuccinon, koska aattelin nyt uskaltaa maistaa jotain uutta makua kuin pelkästään sitä caramel frappuccinoa :D Vaihtelu virkistää mieltä ja kehoa, vai mitä? :D Serkulle annettii väärä juoma niin se sai jonku lappusen, jossa toivotetaan, että tämän lapun avulla tulisi parempi mieli.  Käytiin sitten myös Tigerissa 'pikkasen' shoppailemassa. Ensin käytiin kerran se kauppa läpi ja mulla alko tulee jonkin verran tavaraa jo siinä, käytiin sitten myös toinenkin kierros, ottaen korin tällä kertaa mukaan. Oikein kivasti sitä tavaraa kyllä siihen kortiin kertyi. Joululahjoja siis ostelin. Kun mä niitä tavaroita lappasin  koriin niin en mä siinä vaiheessa ajatellut että kenellä mä annan mitäkin. Ajattelin vain, että 'hei, toi olis kiva jollekin! ja toi, ja toi ja toi...!" :D Kassalla tuli loppujen lopuksi hintaa 25,20€ Eh. Ens kuun puol välissä tulee taas lisää rahaa, niin pääsee ostelee lisää joululahjoja.. :D Pikkuveljelle ja serkulle ainaki pitäs ostaa vielä joululahjat, muille varmaan onki jo, tai no niin :D Pikkuveljelle aattelin ostaa tänäkin vuonna jonkun kivan paidan :3 kun en mä siitä koskaan tiedä mistä tavaroista se tykkää ku tällä hetkellä se ainoastaan scoottailee ja pelaa pleikkaa (Y).
Janika tuli meille nyt sitten yöks ja tällä hetkellä laulellaan mun padilla jotai peliä, katotaan varmaan joku leffa ja muuten vaan lagaillaan mun huoneessa. Huomenna ois tarkotus käydä Keravalla isovanhemmilla ja Anttilassa hakee kameraan se takuukuitti.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti