lauantai 23. marraskuuta 2013

Dear Santa...

Oon huomannu tosi monissa blogeissa jo nyt näin marraskuun lopulla tälläsii joululahjalista-postauksia, ja ittekin innostuin sellasen tekemään! :) Ekassa kuvassa on kauppojen nimiä, joihin mä toivon lahjakortteja. Ihan kaikkia kauppoja tossa ei ole, mutta suurinosa. Toisessa kuvassa sitten on ne muut toiveet.
En nyt sanoisi, että toivomukseni ovat kalliita, tai en mä tiedä? Mitä mieltä ootte mun toivomuksista? :)

Oon täs miettinyt, että voisin tehdä tollasen joulukalenterin mun blogiin, mutta tarttisin niitä ideoita sitten. Toivoisin siis, että te lukijat tai anonyymit kommentoisitte tonne alas, että mitä postauksia haluaisitte löytävänne joulukalenterin luukuista :) Teillä on viikkoaikaa kommentoida.



1. O.P.I, Essie ja Ghina glaze ovat mun vakkari lakkoja ja niitä mä haluan ehdottomasti lisää, kun kuitenkin hintaakin noilla lakoilla on aika paljon omalle kukkarolle.
2. Kynsitarvikkeita. Dotting Tooleja, siveltimiä, koristeita, Konad-laattoja.. tms.
3. Hajuvesi. Mun varsinaisella listalla, minkä annoin jo äidille lukee Justin Bieber- Key hajuvesi, mutta tavallaan mä sen muutin tohon Diesel-hajuveteen. Toi vaan tuoksuu niin hyvältä, ah <3
4. Näppäimistä iPadille. Mä olen jo pitkään tällästä halunnut ja se ois niin tarpeellinen myös.
5. Hius- ja kauneudenhoitotuotteita.
6. Thomas Sabo rannekoruuni lisää riipuksia :3
7. Rahaa tarvitaan aina ja sitä mä toivon myös saavani jonkun verran, että pääsisin sitten shoppailemaan kunnolla.
8. Smoothie blenderi. Mä näin tollasen Prismassa ja olin heti sillai, että toi on pakko saada.

10 kommenttia:

  1. Ihana postaus ja jos tekisit sen joulukalenterin ni sielt ois kiva löytää esim. hiuskoristeita just jotain söpöjä rusetti juttuja :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mutta siis minkälaisii erikoispostauksia haluaisitte nähä joulukuussa :)

      Poista
  2. Oon miettiny itsekin tekeväni jonkinlaisen joululahjalista -postauksen, mutta en ole saanut sitä vielä aikaiseksi. :D Sun blogissa on aivan ihana banneri! :)

    ♥: http://my--lullaby.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itellä oli pitkään sellanen fiilis, että jaksaiskohan sellasta nyt tehä ku en muutenkaa oo hyvä tekee minkään näkösii kollaaseja... :D Kiitos paljon :)

      Poista
  3. Sun blogin ulkoasu on tosi kiva! :)
    http://riinaswords.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Kiva tää postaus! :-)) Haastoin sut mun blogissa, http://mikaelaww.blogspot.com/ :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :> Haasteita mä en kyllä jaksa enää tehdä, kun niitä tehny jo tarpeeksi :D

      Poista
    2. Haha okei, ei se mitää :D

      Poista