tiistai 5. marraskuuta 2013

School & little workout

Heippodei vaan :> 50 faktaa musta- video tulee tällä viikolla joko keskiviikkona tai perjantaina, sitten myös toteutan ainakin lokakuun suosikit tässä lähiaikoina, sitä mydaytä mun täytyy vielä miettiä.
Mutta tähän päivään! :) Tänään koulussa oli kampauksia ja psykologiaa. Että mä rakastan tota kampaukset- 'ainetta' <3 Lisa teki mulle sitten vesiputous letin, ku sellasen halusin :3 ai että ku tuli ihana <3 Kumpa itekki osais tehdä sellasen letin, tai osais edes tehdä ranskalaisenletin... tai kalanruotoletin.. ei hitto oon tyhmä ku en tajuu miten ne tehää :D



Koulun jälkeen söin ja puol seiskan aikoihi lähin tunnin lenkille- reidet ja pakarat kiittävät. Lenkin jälkeen tein vielä muutamia liikkeitä, niistä enemmän alempana.
Täs lähiaikoina mä oon tosissani miettinyt, että voiskohan mulla olla diabetes.. :o Mä juon ihan älyttömästi koska koko ajan on jano, sitten mä ramppaan tietenki normaalia enemmän vessassa.. voijumalautajosmullaondiabetes. Mulla on meinaa sellanen piikkikammo, että huhhuh! Ehkä mun ei pitäis vetää mitää johtopäätöksii tälläsest asiast.. :D viimestää sit tajuan käydä lääkärissä mittamaassa verensokerin ku pyörryn jossain :)
Torstaina mulla on hammaslääkäri.. toinen asia mitä pelkään aivan julmetusti! Mua pelottaa se puudutus, koska ilman puudutusta mua sattuu se poraus.. ja se puudutuksen laittaminenkin on jo hirveetä tuskaa. Kaikenlisäksi, mulla on se hammaslääkäri kuudelta illalla.. jeeesshh,... saatana.

Mun niin sanottu liikuntasuunnitelma jokapäivälle:
○ tunnin lenkki
○100 painonnostoa
○selkäseinää vasten, niin kauan ku pysyn (yli minuutin kuitenkin)
○50 haarahyppyä
○lankkua niin kauan ku pysyn (yli minuutin kuitenkin)
○30 kyykkyä painojen kanssa
○venyttelyt alkuun ja loppuun 

Tarkotuksena mulla ois varmaankin joka viikon alussa lisätä kertoja noihin liikkeisiin aina jonkin verran.

Kertokaa toki mielipiteitänne tosta mun liikuntahommasta! :) Teen siis nuo tuossa järjestyksessä kun ovat listassa.

1 kommentti:

  1. todella kauniit hiukset! kiva blogi. :)
    evenskycries.blogspot.fi/

    VastaaPoista