tiistai 29. lokakuuta 2013

Yeap, a new plan

Mulle riitti, that's it! Tai, no, en mä tiedä. Eilen illalla lueskelin ennen nukkumaan  menoo laihdutusvinkkejä ja sen sellaisia ja jotenkin nyt mun päähän pintty se, että ainoa ja pysyvä keino laihduttaa on syödä säännöllisesti ja harrastaa liikuntaa. Liikunta mulla nyt on jo hallussa, mutta toi ruokapuoli ei niinkään, kuten olette huomanneet. Päätin tänään koulussa, että huomenna Keskiviikkon alotan syömään viis kertaa päivässä tietyn aikavälein sanotaan vaikka ensin jouluun asti. Suunnitelmana ois että jatkaisin kunnon syömistä ja liikuntaa johonkin huhti-toukokuuhun ja sitten alottaisin tonnikuurin juuri ennen kesälomaa ja pitäisin sitä hetken aikaa yllä. Joo, tiedän  että tulisi se tonnikuuri missä vaiheessa tahansa, ei se ole hyvä keino hallita painoa-kuitenkin.
Saa nähdä, koska kun mä syön normaalisti, mun on vaikea pitää mässynhimoa kaukana, joten saa tosiaan nähdä miten tässä oikeasti sitten käy. Löysin itseasiassa netistä yhden pillerituotteen, minkä pitäis laihduttaa ja mä oisin tosi kiinnostunut kokeilee sitä.. Hintaaki on kyllä aika vitusti.. 1 purkki melkee 50€ (Y)
Mutta joo halusin nyt infoo teille tästä mun uudesta 'suunnitelmasta', kommentteihin saa laittaa laihdutusvinkkejä/painonpudotus, kertokaa mitä mieltä ootte tästä ja mä meen nyt teke värianalyysii ittestäni, morjens vaan

7 kommenttia:

  1. I feel you, sis. Mutta toisaalta oon ite niin huono laihduttamaan tietoisesti. Mä ajattelin kokeilla tätä veden juontia ainakin se litra päivään ja sitten esim 5 pientä ateriaa. Mulla se kyllä menee et yksi lämmin ateria ja sitten syön ruisleipää ja mandariineja. Mut kai se niinkin toimii :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaihan se niinkin toimii, jos tarpeeks niitä mandariineja ja ruisleipää vetää :-D Ja kunhan kulutus on saantia suurempi, niin laihtuu (:

      Poista
  2. Kuulostaa hyvältä tuo säännöllinen syöminen, se pitää poissa makeanhimoa. Myös kromitabletit auttaa makeanhimon hallintaan :). Voit myös laittaa varalle jos makeanhimo yllättää eesim pilkottuja banaaneja pakastimeen tai porkkananpaloja veteen jääkaappiin niin niitä voi sitten pureskella pahimmassa tapauksessa. Missään nimessä ei kannata ottaa totaalikieltäytymistä kun silloin tekee mieli enemmän sortua vaan ennemmin vaikka karkkipäivä kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa.
    Yks hyvä tapa polttaa rasvaa on ettei syö enää illalla hiilihydraatteja. Ensinnäkin jos tulee väsyneenä kotiin niin sillon helpommin syö esim leipää hirveästi ja toiseksi rasva palaa kehossa, koska jos siellä on hiilareita niin nukkuessa palaa ne, eikä rasva :)

    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista