keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Oh shit!

Tänään ei ollut parhain päivän alotus ollenkaan.. Heräilin normaalisti siinä puol seittemän aikoihin ja valmistauduin kouluun. Puol kaheksan maissa pääti sitten lähteä dösälle, joten lähdin portaita pitkin alakertaan varovasti, koska koko alakerta oli pimeenä ja ulkona oli pilkkopimeetä. Pian mä tajuan, että hei kuinkas monta porrasta tässä on vielä jäljellä? Mä luulin, että ei enää yhtään ja et lattia tulee vastaan- kyllä se tuli vastaan, mutta heti sen jälkeen kun olin harpannut kaksi porras askelta kerralla. Hitonmoinen huuto alko, vaikka en normaalisti huuda/itke kun multa nyrjähtää nilkka- niin monesti se on tapahtunut, niin oon tottunut- Nilkka turpoaa siinä kivasti ja laitan äkkiä pakastehernepussin nilkalle, painan siitä ja laitan koholle. Voi helvetin kuustoista oikeesti! Äiti heitti mut kouluun, koska en ois ehtinyt dösällä mennä mitenkään.
Oikeesti, mun nyrjähdykset, mitkä tahansa nyrjähdykset, kestää yleensä kuukausia. KUUKAUSIA!? Vähänkö mä kelasin, että mä en voi käydä lenkillä tai tehdä muuta vastaavaa liikunnallista.. sinne meni se liikuntakausi. blääh.

Tiistain ja keskiviikon välillä mulla oli lähtenyt reilu kilo nestettä kropasta, vaikka se onki nestettä, alkuhan tämäkin. Tän nilkan nyrjähdyksen takia mulla on ollut sellaisia hetkiä, että vittu nyt on pakko saada jotain todella kaloripitoista. Berliinimunkki koulussa kenties?, kotona pullaa jääkaapista? Ei, mä pysyin ja tulen pysymään vahvana, siitä kalorimäärästä mä en jousta nyt tällä viikolla yhtään! Aattelin muuten sitten ensviikosta lähtien, että viikonloppusin voisin syödä 1500kaloria.. ehkä.. täytyy kattoo miten se menee sitten.

10.30 meillä oli ruokkis. Melkein koko ysiluokan ja nyt tänään aina ruokailussa, ku oon ottamassa ruokaa mulla pyörii kalorimäärät mielessä, että paljon kaloreita tossa pienessä perunassa on? entä tossa muutamasa tomaatinviipaleessa? Sillon kun mä ihan ensimmäistä kertaa sain päähänpiston alkaa laskea kaloreita, niin  se oli aika haastavaa, mutta nyt mä osaan arvioida aika tarkasti ruokien kalorimäärät ja mä tiedän kuinka monta kaloria on mun lempi subissa, hese-ateriassa, mäkki-ateriassa jne. Ja jos mä haluan varmistuksen johonki ruokaan niin mä käytän tätä sivustoa mun apuna :http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto
Toi on oikeesti tosi kätevä! :) ja kaikkien pikaruokapaikkojen ruokien kalorimäärät löytyy pienellä googlauksen vaivalla :)

En oo nyt saanut otettua yhtään kuvaa hetkeen, koska ei oo ollut oikein mitään kuvattavaa, mutta viimeistään viikonloppuna tulee postaus kuvien kera, koska lauantaina olisi Justin miitti hesassa, mutta jos sataa vettä niin täytyy kattoo meenkö. Mutta jos en mee niin Susannan kanssa ollaan varmaan menossa Kamppiin ainakin :)

10.30 keskikokoinen peruna 36kcal, lihamurekeviipale n. 100g 139kcal, novelle-vesi 90kcal
16.30 80g rakettispagetti 280kcal, 100g spagettikastiketta 330kcal
=875kcal

hmh, okei, tuli aika vähän kaloreita syötyy tänään :o mun alin mitä oon koskan syönyt tais olla jotain 600kaloria, miten tuohokaan koskaan pystynyt.. :D Huomasin, että ruokailut vaan vähenee ja vähenee 8)

3 kommenttia:

  1. En jaksa lukee tämmöstä ruokavammailua kun oon itsekin semmoista kokenut, joten kiitos ja näkemiin, toivottavasti tajuat viimeistään letkuissa kuinka typerää toi on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä ymmärsin jo aikaa sitten, että en mä tälläi voi elää, vaikka mun onkin helpompi kieltäytyy kokonan ruoasta kuin syödä terveellisesti ja säännöllisesti. Kuitenkin olen alkanu syömään normaalisti.

      Poista
  2. Syö oikeesti se 5 kertaa päivässä kunnolla ja liiku myös reilusti, tämmösellä ihme anorektikon piiperryksellä sulla vaan menee terveys. Tämä ei nyt mitenkään vittuiluna mut aika sairasta jos syöt päivässä vaan 600 kcal, kun lounas pitäis olla jo sun ikäisellä pelkästään sen verran...

    VastaaPoista