sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Long time, no see

Ah, lauantai <3 Tänään näin pitkästä aikaa Susannan, ku sovittiin että voitas nähdä taas, viime tapaamisesta onki jo puolvuotta :o Käytiin sitten Kampissa vähän kiertelee vaikka rahaa mulla ei juurikaan ollut. Tigerista kotiin lähti mukaan tuoksykynttilät ja sellanen peltirasia/purkki. Kicksistä ostin kynsiliimaa :D en mä muuta sieltä ostanutkaan, ei mulla ollut edes minkään muun tarve tällä hetkellä niin ei siinä mitään.
Kotiin tultua sit jouduin oikeesti pelkokertoimeen.. selitän lyhyesti niin pääsette hieman mukaan: mulla alko jo melken vuos sitten iha järjettömiä vatsa-ja selkäkipuja, oikeastaan pistelyjä ja silloin multa tuntuu siltä että ainoo keino päästä eroon tästä kivusta on vetää puukolla sydämeen, ihan oikeasti. Lääkärissä ja ultrassa ollaan käyty, mutta ei osata sanoo mikä mulla on. MIKÄ HITON HOITOJÄRJESTELMÄ TÄÄ ON JOS EI IHMISELLE OSATA KERTOA MIKÄ SITÄ VAIVAA?!. Tänään siis äiti oli käyny ostaa jotan lääkettä, minkä pitäis tehdä suojaavan kalvon mun mahalaukkuun. Äiti sano, että se ei maistu miltään ja mä olin et okei. Avaan purkin ja nään, että se on sellasta valkose väristä paksuhkoa ainetta.. Se oli niin härön näköstä oikeesti, että ei herranjumala sentään! Otan sitä ruokalusikalla suuhun ja äkkiä vettä päälle. En ehdi edes nielasta ku oksennan jo lavuraariin.. :D jess (Y) onneks löysin kuitenkin keinon ottaa sittä lääkettä mehun kanssa :) Aika pian sen jälkeen Janet, Hanna, Iida ja Inka tuli meille ja me ahtauduttiin mun huoneeseen kattoo leffaa.
Tänää cittarissa oli joku k-18 tapahtuma mikä järjestetää joka vuos ja sieltähän nyt tuli paljon kaikkea ilmaistavaraa ja karkkiiaa!!! :D Katja, äiti ja minä sit jäätin keittöön keskustelemaan jostain ihan randomista asiasta, tai asioista. Ihan kiinnostavia asioita kyllä oli, ei siinä mitään. Huomenna ois tarkotus, että Katja värjäis ja muotoilis mun kulmakarvoja hieman uuteen uskoon. Saa nähdä kehtaanko mennä kouluun maanantaina, jos onki niin järkyt :D
Tänä viikonloppuna en niinkään ole kiinnittänyt huomiota kalorimääriin, ainakaan perjantaina.. eilen mä vedin kaikkea paskaa napaani ja tänään kyl kiinnitin huomiota siihen mitä oon syönyt.



 Laventeli- tuoksukynttilät 4kpl, Tiger, 3€


Peltipurkki-kannellinen, Tiger, 2€


4 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi, ihana ulkoasu ja kiva postaus, jään seurailee, ehkä jopa lukijaks liityn! :)
    ->http://laughss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kiitos! :) kiitos paljo jos liitys myös lukijaksi :)

      Poista
  2. Haastoin sinut:

    http://youngsleepwalker.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tämä on tosi kiva blogi, jään lueskeleen. :)

    VastaaPoista