tiistai 22. lokakuuta 2013

Too many calories!

Jäi tänään kotiin , kun aamulla oli maha kipee ja huono olo mutta se sitten onneks helpottui päivän mittaan. Ärsyttää, kun mä en periaatteessa päässyt lenkille tänään, koska olin kotona koko päivän niin en saanut itseäni ovesta ulos, joten päätin että tämä on viikkoni lepopäivä. Aamusta ja iltapäivästä olin niin ylpeä itsestäni, kun olin saanut syötyä vain hiema kaloreita, mutta sitten mun pahin painajainen- päivällinen lounas mikä ikinä onkaan tuli vastaan ja koko ruoasta tuli ihan liikaa kaloreita. Olisin mä toki ottanut kuinka vähän sitä ruokaa niin kaloreita olisi tullut silti aika huimasti. Miten paljon kaloreita oikeesti voi olla 80grammassa raketti spagettia :o siis aivan järkyttävästi, ja kans spagettikastikkeessakin oli odotettua enemmän kaloreita.
Kello on puoli kuusi ja mä olen syöny 1206 kaloria, joten enää en  tänää mitään syö. Ja kyllä, mulle on jo maailmanloppu heti toisena päivänä, kun mä olen syönyt 206 kaloria liikaa. 206 kaloria on aivan järkyttävästi :o

Ruokailuni:
10.20 pikapuuroa 1 pss 130kcal, mehua 3dl 150kcal
13.00 50g riisiä 61kcal, 75g kanaa 131kcal, 85g(4kpl) itse tehtyjä lihapullia 115kcal, 10g ketsuppia 9kcal
17.05 80g raketti spagettia 280kcal, 100g spagettikastiketta 330kcal
= 1206kcal

En merkkaile kalorittomia ruokia/juomia listaani ollenkaan, että ette ihmettele sitten enkö mä juo vettä ollenkaan.

6 kommenttia:

  1. kai tajuat, että voisit ja jaksaisit paljon paremmin, jos kiinnittäisit huomiota siihen, mitä syöt enemmän kuin siihen, että kuinka paljon syöt?

    VastaaPoista
  2. sulle tulee oikeesti viel anoreksia tota menoo ja se ei oo mikää kiva juttu ....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä kuitenkin tiedän, että milloin menee jo yli (:

      Poista
    2. "Ei taida tietää tyttö ei".. Kun oot laihdutuksessas päässy vauhtiin et nää elämässäs muuta kun kaloreita, lenkkejä ja vaa'an. Joten hei, naurettavaa hommaa! Jos haluut unelmakroppas niin syö terveellisemmin ja riittävästi
      ja liiku hyvän olon takia, älä siksi että laihtuisit.

      Poista
    3. Miksi sä kommentoit tällästä mun yliviikon vanhaan postaukseen, kun jo mulla on uusi 'suunnitelma' ja paremman elämäntavat?

      Poista