sunnuntai 13. lokakuuta 2013

I love me -messut ja muuta shoppausta

Heissun hei! :D Perjantaista tein sen myday-videon, josta kerroin hieman, mutta en vaan pysty lataamaan sitä tänne bloggeriin enkä youtubeen.. MIKSEN?!
Aattelin kertoa enemmän näistä kauneus ja terveys messuista- oikeastaa varmaan launtaista, kun jouduin raahautumaan Inkan ja Hannan mukaan uudestaan messuille :D
Lähettiin vähän yli yhdeksän junalla Pasilaan ja käytiin asemalla sitten Roberts Coffeessa syömässä/juomassa aamupalaa. Inka veti jotain leipää ja kaakaota, mä ostin pelkän jääteen ja hanna ei syöny mitään, koska on niin pihi käyttämään rahaansa mihinkään tollaseen 8D Vähän yli kymmenen oltiin messukeskuksessa, maksettiin ittemme sisään ja lähettiin sitten kiertelee siellä. Se oli vähän erilaisempi kuin perjantaina, ja musta tuntuu, että sieltä ois poistettu joitakin pisteitä varmaan ihan sen takia, koska perjantain messut olivat ammattilaisille ja ammatinharjoittajille, joten siellä oli enemmän meitä koskevia asioita sillon, mutta olihan kyllä lauantainakin ihan mukavasti edelleen niitä pisteitä, kojuja, mitä lie. Paljon ilmaistavaraa tuli mukaan jälleen ja muotinäytöksessä käytiin arvostelemassa Inkan kanssa mallien laihuutta ja kävelytyyliä. Suurin osa ei osannut kävellä, ja olivat kaikki niin vitun laihoja- vieläkö se yhteiskunta ihmettelee, että yhä nuoremmat ihannoivat laihuutta jopa suomessa noin paljon? Mutta ah<3 Niko Hunkseista oli siellä ja mä puhuin sille perjantaina, aaa, rakastan sitä :D Se oli perjantaina ku mentiin ohi, että miten menee, ja vastaan jotain, että tosi hyvin ja sit se sano, että osallistukaa arvontaan ja sellaista. Musta tuntuu, että se katto mua sillä tavalla ku tuntis mut :D tai no, en mä ihmettele vaikka tuntiskin, ku oonhan mä 'muutamissa' Hunks-esityksissä ollut 8) Niko on vaan nii ihana, että ei mitään rajaa.
Launtaina lähettiin sieltä messuilta jossain yhden aikohin, koska aateltiin ehtiä käydä myös hulluilla päivillä stockalla ja muutenki kiertelee Kamppii ja Foorumii. Hulluilta päiviltä ostin kynsilakanpoistoaineen ja meikinpohjustusvoiteen viimein, ku oon jo piiitkän aikaa haaveillut sen ostosta, mutta tällä kertaa se oli sen verran sopuhintanen nii oli pakko ostaa. Foorumin henkkamaukasta ostin mustan kaulahuivin, koska mulla on tasa yksi huivi talveks ja siinä on isoja reikiä :D Anttilasta ostin kasvonaamion vielä ennen lähtöä. Ihmeen vähän mä ostin kuitenkin, ku normaalisti mä rohmuan kaiken mahdollisen, mikä on vähänkään ihanan näkönen.. noo, mulla on enää 40€ jäljellä, ja se pitää riittää ens kuun puol väliin, ku tulee uus kk raha.
Siinä vähän ennen Anttilaan menoa käytiin metsästää Kampissa se 1D-kauppa, ku Inka sinne niin välttämätät halus.. 'tervetuloa helvettiin' olivat mun ensimmäiset sanat, ku astuin sisään kauppaan. Kirjoitin sinne taululle Justin Bieber 8) okei okei, kyllä mä sine kans kirjotin Niall, että en olis ihan niin ilkee. Janikaankin törmäsin siellä kaupassa- oliko tämäkään nyt niin uutta :D
Oisiko se ollut neljän junalla, kun me takaisin tultiin Järvenpäähän.

 Tää mekko oli jotain niin ihanaa! :o Mä haluun tollasen mekon oikeesti


4 kommenttia:

  1. Kivan oloinen blogi. Ihana banneri & tosi kivoja kuvia! :) Olet todella kaunis! I really like.

    http://in-flash-your-life-is-over.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Toi mekko oli kyllä niin rakkaus! Mut hei ihan ystävällisenä vinkkinä: vaihda tekstin tausta haaleammaksi vielä tai yksiväriseksi, nyt tekstistä on vähän vaikea saada selvää ainakin näin läppärin ruudulta :)

    http://sallamarja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hei kiitos vinkistä! :) yritän tehdä asialle jotai :D

      Poista