perjantai 30. elokuuta 2013

Fuck everything, it's friday!

Perjantaaaaaaaaiii!!! Ihanaa. Tää viikko kyllä meni ihmeen nopeesti, mun mielestä vaikka olin pari päivää poissa koulusta kuumeen takia. Eilen käytiin ostaa mulle mun koulukirjat, muistitikku, kynä ja kumi :D Tänään meillä oli 8tuntii käytännön töitä. Mentiin työsaliin ja opettaja jako meille parit, joille sitten piti tehdä klassinen jalkahieronta. Se oli kivaa, ja sen oppi tosi nopeesti! Olihan se kyllä kans mukavaa istuskella ite siinä tuolissa, vaikka perse vähän puutukin.. :D Ensviikolla sitten olisi paljon enemmän näitä jalkahierontoja, ja varmaan saadaan meidän instrumentit eli työvälineet, joilla päästään kunnolla toistemme jalkoja hoitamaan veitsillä ja sen sellaisilla :) Jossain vaiheessa voin kans tehdä hierontoja maksua vastaan toisille 8)
Demi kalenterissani lukee tämän päivän kohdalla, että 'tätä viikonloppua et unohda'.. mitä tuo ikinä tarkoittaakaan, huomenna meen Iidalle yöks Inkan ja Hannan kanssa, ehkä tästä tulee jotain unohtumatonta, kuka tietää c; Tänään tein mansikkarahkajuustokakun-mikä ikinä onkaan ja myös kaurakeksejä Iidalle. Mä niin toivon, että aamulla ei sada, niin mu ei tarvitse kävellä Iidalle.. mulla menee jo siinä puol päivää hemmetti.. :D  Äsken mut nimitettiin tuhkimoksi, kun jouduin kirjaimellisesti kuuraamaan saunan ja kylppärin lattioita (Y). Voisin kohta tehdä listan, mitä tarviin huomenna mukaan Iidalle, ja sen jälkeen painua suihkuun. Pitäkää aivan loistava viikonloppu! :)




2 kommenttia: