keskiviikko 14. elokuuta 2013

I really need to workout

Netti on pätkinyt tosi hienosti tässä muutama päivänä, joten oon nyt niin onnellinen että pääsen kirjottelee tänne taas. Torstaina mä kävin tulevassa koulussa Ammattistartti haastatattelussa, missä multa kysyttiin kaikee perheestä, kiusaamisesta, kavereista, kouluhistoriasta ja vapaa-ajasta. Mä tiesin jo päässeeni sine kouluun, kun tämä haastattelija soitti minulle, mutta tällä tavalla ne varmaa halus tutustua muhun enemmän ja osaa varautua, jos mulle sattuu jokin juttu, niin osaa sitten keskustella siitä tai jotain- en mä tiedä.
Ammatistartille mä siis tosiaan hain, koska en päässyt yhteishaussa mihinkään. Mä kyl pääsin Jokelan lukioon, mutta en mä sinne halunnut mennä. Tänään on vika lomapäivä, eli huomenna alkaa koulu, nouh :c 10.10 alkaa koulu, mutta mä joudun lähtee jo 9.00 bussilla, eli oo puol kympin aikoihin koululla (Y). Mä niin tulen kuolemaan enskuussa, jos mä en ehi tässä tutustua kehenkään, sillä Iida opiskele kaksoituntkintona alaansa, eli käy tossa Järvenpään lukiosa välillä. Ketään muita mä en koulusta tunne ja mua  jännittää ihan vitusti, että minkälaiset ne ihmiset siellä on..

Eilen lähin Inkan kanssa keskustaan, koska Inkan piti ostaa loput koulukirjat ja joku takki. Sen jälkeen lähettiin sitten Inkalle hetkeks. Inka päättii siinä jossain vaiheessa, että vois tänään mennä lenkille, joten mä sit aloin kyselee Iidalta ja Hannalta, että lähteeks ne mukaan lenkille.
Mulle lenkki meinaa kävelylenkkiä. Juoksulenkki sanotaan erikseen, Inkalle lenkki on juoksulenkki ja mä en todellakaan voi tällä kunnolla juosta at all.

Eilen mä sain sellaisen valaistuksen, että mun pitää muuttua. Mä olen lihonut kesän aikana viiskiloo, ja se o ihan sairaasti kahdeks ja puoleks kuukaudeks. Ennen ku sinne keskustaan lähdin Inkan kanssa niin kattelin itteeni peilistä, että mites nää farkut voi nyt näin paljon kiristää ja läskit tursuaa reunoilta yli. Sillon mä päätin, että mä alotan lenkkeilyn ja jonkin näköisen dieetin- se on vielä auki, minkälaista dieettiä mä kokeilisin vai kokeilenko mitään sellaista suoranaista dieettiä.
Koko kesän ajan mä olen keksinyt jotain hienoja tekosyitä miks mä en olis lähtenyt jo aikasemmin lenkille. Kuten, että on liian kuuma- tuo on kyllä totta, kuka haluaa lenkeillä kuumassa, kun lenkkeillessä jo tulee kuuma? En minä ainakaan. Kylmyys ei haittaa mua yhtään, koska siinähä tulee lämmin sitten.
Ärsyttää, kun en voinut tehdä noista kuvista kollaasia, koska mikään kuvanmuokkausohjelma ei toiminut tällä hetkellä..













Kuvat We♥it'ista

2 kommenttia: