maanantai 5. elokuuta 2013

Sweat is fat crying

Rehellisesti sanottuna mä en enää tiedä mitä mä teen. Eilen mä tajusin, että loman aikana mä en todellakaan voi kontrolloida mun syömistäni ollenkaan, joten en välttämättä sitten laskeskelisi kaloreitanikaan ennen kuin koulu alkaa, jolloin on tavallaan säännölliset ruokailut ja pystyn totuttautumaan milloin annan elimistölleni ruokaa ja milloin en. TOISAALTA laihduttamisessa ei ole mitään ideaa jos liikkuu oikein, mutta syö väärin. Liikunnasta ei toki ole koskaan mitään haittakaan, muta argh! en mä tiedä. Voisin mä toki tehdä sillai, että liikun nyt muutamina päivinä ennen koulun alkua, enkä tavallaan välitä syömisistäni mitenkään ja sitten kun koulut alkavat niin alan katsella syömisiäni siinä liikunnan ohessa. Kuullostaa hyvältä :) Eihän koulun alkuukaan ole kuin viikko. 

Tänään mä merkkailin syömisiäni ja kalorimääriä, mutta mä vedin karkkia, sipsiä, jäätelöä ja limpparia, että en taidakaan sitä sitten julkaista tähän :D Taidanpa siis aloittaa sen ruokapäiväkirjan tänne blogiin vasta sitten, kun koulut alkaa, jos mä en tule saamaan jotain päähänpistosta aloittaa sitä aikaisemmin (: ( toivottavasti tulee). Tänään lähettiin yhdeksän aikoihin Inkan ja Janetin kanssa pyöräilemäsä Tuusulan järven ympäri, 22kilsaa. Ihan alussa mua alko huippamaan ihan sairaasti ja silmissä sumeni vähän  väliä. Olin sillai, että voi helvetti tähäks tää reissu sitten jää? Olin mä syönyt aamupalankin... yhden juotavan yosa-yogurtin ja pari karkkia, mutta silti! :D Muutama kerran me pysähdeltiinkin pitämään taukoa :D ollaa laiskoja ihmisiä kaikkia 8) Se oli ihan helvetillistä oikeesti! Matkan varrella oli ainakin tuhat ylämäkeä, ja joka mäessä mä kirosin, että miks piti tulla tänne. Päätettiin, tai mä päätin, että huomenna mennään uudestaan! :D Sama porukka, mutta Iida tulee mukaan, hehee. 
Lähettiin kahden aikoihin käymään Janetin kanssa sitten Tikkurilassa, kun sen piti ettiä lukio sieltä. Haahuiltiin ympäriinsä hetken aikaa, mä otan kengät pois jaloistani koska alko hiertämään, ja viimein janet kysyy joltain ihmiseltä, että sattuisko tietämään missä on tikkurilan lukio. Lähdettiin sitten haahuilemaan sen naisen opastuksella siellä ja vihdoin me sit  se löydettiinkin! Noh, haluttiin sitten mennä takaisin Järvenpäähän, mutta R tai H junia ei mennyt hetkeen jäkeen, jotan 'viisaina', mentiin ihan vain keravalle, tai me haluttiin mennä keravalle. Hetken kuluttua mä tajuan, että me ollaan saviolla eikä keravalla.. :D vittu, eikä venaamaan sitten junaa keravalle. Keravalta R juna lähti sitten 16.45 ja kello oli jotain 16. Käytiin läheisellä ärrällä sitten ostaan jotain juotavaa, josta mä ostin jonkun limpparin Mansikka Twistin ja sellasen jäätelön :D Kotona olin jossain vähän yli viis. Jalkapohjia polttelisi ihan sairaasti ja vituttavinta koko reissussa oli se, että mulla ei ollut kameraa mukana :) Kyllä mä onneks aamupäivästä pari kuvaa sain kai räpättyä :D

 Tulin juuri kotiin sieltä pyörälenkiltä, tosi hehkeetä :D
Aamupalani 
 
Tällänenkin tuli ostettua siellä pyöräillessä, auttaa muuten oikeesti ja on hyvää (;

5 kommenttia:

  1. sullakin laihutus menossa? :D
    Itse ainakin yritän kovasti..!:D

    VastaaPoista
  2. Ainakin yritän, tuntuu että itsehillintä pettää normaalia enemmän.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samoin, en ymmärrä miten se kesällä pettää mut ku koulut alkaa, nii sillo alkaa herkkulakko ja lenkkeily !:D

      Poista
    2. Varmaan kesällä pettää sen takia, koska sillon voi syödä millon lystää, mut koulussa tavallaan ainakaan peruskoulussa ei voi syödä tunneilla.. niin se rajottaa siinä kohtaan :D

      Poista
  3. Sulla on kiva blogin ulkoasu ja kirjotat tosi selkeetä ja pitkiä tekstejä :)!

    http://raakelseppala.blogspot.fi/

    VastaaPoista