sunnuntai 25. elokuuta 2013

Back to school parteeee

Eilen oli ihan mahtava ilta! Mä olin jo eilen illalla, kun tulin kotiin valmiina kirjottamaan päivästäni innoissani, mutta yllätys yllätys, mulla ei toiminut koneessa netti. Hitto, en tiedä mikä tätä konetta vaivaa, kun välillä toimii ja välillä ei. No mutta kuitenkin. Iidan ja Inkan kanssa lähettiin Hesaan tarpeeks ajoissa, että ehittiin käydä syömässä picnikissä, ja sen jälkeen me käytiin ostaa SpiceIcesta jälkiruoat, tietenkin :D Syönnin jälkeen lähettiin kävelemään Inkan kännykän navigaattorin avulla kohti Gloriaa, jossa ne 'bileet' sitten vietettäisiin. Oltiin siinä paikan päällä kymmentä vaille kuusi ja siellä oli jo aika kiva jono, mutta kyllä sinne meidänkin taakse tuli aika kiva jono. Ei meidän onneks kaua tarvinnut seisoskella siinä, kun meitä päästettiin jo sisään sellasissa osissa, ettei tuu hirveetä ryntäystä sisällä. Meininki oli ihan jees ekat pari tuntii, kun saatiin nauttia TCT'n, Diandran ja Jontte Valosaaren esityksistä. Illan loppuhuipennus varmaan olikin sitten, kun Reckless Love saapui lavalle ja veti kyllä kunno shown! En mä oo koskaan tykänny kauheesti siitä bändistä, mutta kyllähän se ihan hyvä oli. Siinä jossain vaiheessa mä ilmotan häpeissäni Iidalle ja Inkalle, että mulla ei ole narikkalappua-kun me kaikki jätettiin laukkumme yhteen narikkaan. Onneksi me sitten kuitenkin saatin meidän laukut, kun muut ihmiset olivat menneet. Mä en tiedä mitä mä olin ottanut, mutta tuntui ihan kun olisin ollut päissäni.. :D Junassa mä sekoilen jotain omaani mun ilmapallon kanssa ja olokin on vähän sen mukainen.
Jäkeen päästyämme huomataan, että Inkan joposta on pöllitty satula. Siinä vaiheessa mä repeen niin täydellisesti ja vieläpä, kun mulla oli ihan hirvee vessahätäkin niin hyvä, ettei tullu housuun.. :D Enkä mä siitä satulasta muistuttanut kuin vain 'pari kertaa' Inkalle matkan aikana 8)
Tänään sitten oli Jempun synttärit, jonne mäkin sitten päätiin raahautua, koska Janika :D Siellä mä mässäilin ihan kiitettävästi kaikkea ja vieläpä mummilta ja papalta sain sellasen ison mustikkasuklaa levyn laivalta.. herkuttelu vain jatkuu! :D Vähän kipeä olo vieläkin viime viikosta, että saa nähdä meenkö mä huomenna kouluun- jos mä nyt vaikka lepäilisin ihan rauhassa kotona, että paranen kunnolla, koska viime viikolla olin vain yhden päivän kotona sairastelemassa.. ei ollut yhtään hyvä juttu.
Ensviikolla varmaan teen jonkin näköisen haasteen tai haasteita, saa nähdä mitä mä saan aikaani.















häiritsee, kun tästä kollaasista tulee väkisinkin noita toisia kuvia pienempi


7 kommenttia:

  1. Sulla on aivan ihana väriset silmät :) Ja tykkään sun blogin taustasta!

    http://ellanooran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Varmaa sä sait ton värise huulikiillo, mä sain iha tyhmän värin ;(( Ja sulki o tost basistist toi sama kuva jolle repesitte eile junas XDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on ihan sairaan ihanan värinen! ;D ja kyllä, mullakin on siitä kuva! xD

      Poista
  3. Hienoja kuvia! :> Ja ootnätti!! :)

    VastaaPoista
  4. Vitsi kun hyvän näköstä ruokaa!

    http://newlife-jnn.blogspot.fi

    VastaaPoista