perjantai 16. elokuuta 2013

Back to school!

Heipsun hei. Eilen tosiaan alko sitten mulla ammattistartti Tuusulan Keudalla. Jännitti ihan sairaasti, koska mä en ole todellakaan mistään sosiaalisemmasta päästä, kun joudun randomeita kohtaamaan. Kuitenkin aika itsevarmalla fiiliksellä mä olin, sillä tunsin sieltä ainaki yhden- Iidan, joka opiskelee kosmetologiksi. Noo, mentiin luokkaan istumaan ja sitten käytiin sellanen tutustumis sessio ja meidän piti ennen sitä tehdä sellaset nimikyltit.. :D - eilinen tää päivä on tuntunut kuin olis toisella luokalla tai jotain... Siinä ku tuli ruokailu kohdalle, niin mua jännitti vielä enemmän, että joudunks mä nyt syömään yksikseni. Siinä ihan randomisti, kun ruokaa otin niin takana seisoi yks mun ryhmäläinen  niin kysyin siltä, että mihis sitä menis istumaan niin sit vaan mentiin istumaan joittenkin muitten randomeitten sekaan. Siihen meidän seuraan liitty kans yks toinenki ryhmäläinen, molemmat siis tyttöjä. Hiljaisuudessa syötiin, mutta siitä huolimatta venattiin toinen toisiamme, että kaikki sai syötyä :D Eilen mä en sen kummemmin niitten toisten ihmisten kanssa jutellut. Tosiaan hei tähän väliin, että ryhmässämme on 7 ihmistä. 6 tyttöä ja 1 poika.. :D
Tää päivä meni paaaljon paremmin kuin eilinen. Lähdettiin jossain vaiheessa sellaselle kokouskävelylle ryhmäytymistunnilla.. :D meidät jaettiin pareittain, paitsi sitten minä ja ne kaks muuta aiemmin mainitsemaani tyttöä olimme samassa ryhmässä. Lähdettiin kävelemään ihan randomisti vaan jonnekkin ja samalla meidän piti keskustella minkälaista on hyvä- ja huono ryhmähenki. Siinä sivussa sitten keskusteltiin myös 'henkilökohtaisesta' elämästämme, eli tutustuimme toisiimme enemmän. Vaikuttaa siltä, että kukaan siitä ryhmästä ei oikein tunne toisiaan, paitsi kaks tuntuu olevan kuin paita ja peppu. Ihan hyvähän se on saada ystäviä, niin ei tarvitse vuotta yksin istuskella ja kärsiä.


Himaan päästyäni mä sitten aloin paistamaan kanasuikaleita tortilloja varten. Ihan sairaan hyviä tuli, niinkuin aina, kun mä ne valmistan 8) Äiti tuli jossain kolmen aikoihin himaan ja lähdettiin Matkahuolta hakemaan mulle matkakorttia, bussia varten kun sillä joudun joka päivä kouluun kulkemaan. Ei me kuitenkaan sitä ostettu tänään, kun kuitenkaan viikonloppuna en tule käyttämään ollenkaan bussia niin ei mene kaksi päivää hukkaan ainakaan tässä alussa näin.  Ostan sitten maanantaina aamulla, kun menen odottelemaan bussia.
Huomenna olis sitten tarkotus lähteä Inkan ja Janetin kanssa Hesaan hieman shoppailemaan ja leffaan kattomaan uusin Percy Jackson (: Sen jälkeen, kun päästään takaisin Järvenpäähän niin mä suuntaan Inkalle yöksi, kun sen porukat ja sisko lähtee Porvooseen- niin meen pitää Inkall seuraa ettei se kuole tylsyyteen sinne.


 etukuponkeja keudan kalenterin välistä 8)

 noh, nyt mulla on kaks kalenteria



meikit vähän levinnyt ja muutenkin niin vitun outo ilme.. :D

4 kommenttia:

  1. Olipa jotenki kivaa tekstiä:-) Kerroit asioita kivasti! Oot tosi kaunis. :>

    http://wannabe-forever-young.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit mun tavasta kirjoittaa :D ja kiitos c:

      Poista
  2. kivan näköstä tekstiä, ja oon varma et sä pärjäät!:3oot kaunis!!!1

    VastaaPoista