torstai 8. elokuuta 2013

Who needs love when there's a thing called shopping?

Eilen mä en enää jaksanut kirjotella sen shoppailureissun jälkeen tänne blogiin ja muutenkin mulla oli kamerasta akku tyhjä, jotenka teen sen postauksen nytten.
Lähdin 10.41 junalla Hannan ja Janetin kanssa kohti helsinkiä. Tarkoituksena mulla olisi ollut ostaa farkut ja kengät, ne minä ainakin tarvitsin. Lähdettiin ensin Citycentteriin ja yritin metsästää itselleni farkkuja, en mä kyl sovittanutkaan ku vaan yhder farkut VeroModasta. Janet sai Veromodasta farkut. Maailman on siis tapahtunut! Janet sai vaattetta ennen minua! :D damn. Käytiin sitten kans Foorumissa ja Kampissa. Sovittelin kaikista mahdollisista kaupoista farkkuja, mutta mitkään ei tuntunut menevän edes jalkaan! Meinasin purskahtaa itkuun, kun tajusin että pari kuukautta sitten mä olisin niihin farkkuihin mahtunut, jos olisin kuuriani jatkanut. Siinä mä huomasin, että nyt mun on otettava itseäni niskasta kiinni ja alkaa kuntoilemaan.
Sitten se ihme tapahtui. Sovittelin Cubuksesta seittemiä farkkuja ja mä löysin kolmet sopivat! Ostin ne kaikki kolme sitten, koska mulle on tosi vaikee löytää farkkuja niin on hyvä, että on sit valmiiks farkkuja :D  Sen jälkeen suunnattiin ostamaan kenkiä mulle. Kookengästä mä löysin kahdet kendät ja Andiamosta kahdet, joten ostin ne kaikki sitten :D
Kotiin päästyäni mulla särki jalkoja aivan julmetusti monta tuntia.. se oli kyllä sen arvoista. En olis uskonut, että mä löydän farkkuja ollenkaan tällä kauppareissulla.

Äsken sain soiton Tuusulan ammattistartilta, ja kuulin, että pääsin sinne opiskelemaan! Arvatkaa mitkä fiilikset mulla nyt on, kun mun ei tarvitse mennä Jokelan lukioon.. :D Maanantaina meen 13.30 sinne sellaseen haastatettuun, missä me yhdessä täytetään joitai lomakkeita ja tälläi. Torstaina 15. päivä sitten alkaa koulu :3 OH. MY. GOD. I'm so happy right now! (:

 Musta nahkalaukku MicMac, alennuksessa 27,95€

 Puuterisivellin, Ginatricot, 3,95€



 farkut, Cubus, 29,90€

 tumman siniset farkut, Cubus, 29,90€

vaalean siniset farkut, Cubus, 19,90€-alennuksessa 9,90€

 löysä toppi, GinaTricot, 7,95€

mustat kangaskengät, Andiamo, 12,90€

mustat kangaskengät pienillä niiteillä, alennuksessa 19,95€

 kangaskengät, Kookenkä, 39,95€-alennuksessa 15€

Try & buy-'merkkiset' punaiset kangaskengät, 19,95€

4 kommenttia:

  1. Musta tekonahkalaukku* ;)) muahahahaha

    VastaaPoista
  2. Sait haasteen, käy kattomassa(: http://hempulanelamaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Oi kuinka söpö tuo tausta! :)

    http://ellanooran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. thäänks :) Hirvee pohtiminen oli ton uuden ulkoasun kanssa, että minkä taustan mä nyt tohon isken.. :D

      Poista