sunnuntai 4. elokuuta 2013

What the fuck is that?!

TÄMÄ ON AVAUTUMIS-POSTAUS

Mulle riitti, nyt mulle vittu vaan riitti! Huomasin tossa pari viikkoa sitten, että mulle on ilmestynyt kaksoisleuka. Mä oikeasti järkytyin, koska siitä huomas kuinka paljon paskaa mä olen syönyt kahdessa kuukaudessa. Kesäloman aikana paino on noussu ainakin 3-5 kiloo, tekis mieli vetää ranteet auki siitä hyvästä...

Mä sain tossa ysin alussa jonkun ihme päähänpiston, että mä en voi syödä yhtään mitään koska sitten mä lihon ja lihon ja lihon.. tai oikeestaan se alko siitä, ku mä aloin vaan huviksee pitää ruokapäiväkirjaa, koska yks mun frendiki teki niin. Pari viikkoo pidin sitä normaalisti, kunnes aloin merkkailee tarkasti aina kalorimääriikii sitten ruoan perään. Netistä luin, että 1000 kaloria on ihan jees määrä laihduttajalle, joten aloin syömään sen verran päivässä, ellen jopa vähemmänkin. Koulussa mä söin ainoastaan ehkä puolikkaan näkkärin ja lasin vettä(jos söin ollenkaan), kaikki ruoat kotona mitä söin punnitsin tarkasti ja merkkasin siihen kirjaan sitten. Kävin joka arkipäivä 2h lenkeillä, joka tiistai kävin salilla parisen tuntii ja torstaisin mä harrastin 45min zumbaa. Sillon mulla oli jonkin asteinen syömishäiriö, jota mä en halunnut edes itselleni tunnustaa, mutta frendit sitä epäili koko ajan. Kaikki frendit sano, että tuhatkaloria päivässä on ihan liian vähän mulle, mutta kun äidille sanoin asiasta, niin se oli vaan että 'okei, älä kuitenkaan syö alle sen määrän'... en tiedä mitä tuostakin nyt pitäisi ajatella. Tässä teille mun yhden päivän ruokapäiväkirjasta ihan esimerkkinä mitä mä söin ja tälläi:
 KESKIVIIKKO 20.3.2013
10.50 2 näkkäriä 100kcal, vettä 0kcal
14.00 ruisleipää 75kcal, teetä 0kcal, nakki 72kcal, actimel 31kcal
17.20 jauhelihakeitto 285kcal
20.10 teetä okcal, actimel 31kcal
= 594kcal
Tossa on mun vähimmäismäärä paljon mä söin, eikä mulla edes ollut mitenkään nälkäkään silloin.. 
Tuona aikana mulla oli erilaisia listoja pikaruokaravintoloiden ruokien kalorienmäärästä, Mm. Hesburger, Picnic, McDonald, Subway ja sitten ihan kaikki karkit mitä kaupasta löytyy. 


Jeap. Mä päätin, että nyt huomisesta maanantaista alkaen mä alan käymään kerran kaks päivässä lenkillä, tai kuntoilen ainakin jotenkin muuten. Myös alan syömään set tuhat kaloria päivässä, joka muute on helvetin vaikee, koska tällä hetkellä mä olen syönyt ainakin 3000kaloria päivässä.. Mutta vaikka kuinka vaikeaa se onkin, kauneuden eteen pitää hieman kärsiäkin. Aattelin kirjotella tänne aina joka päivä, tai sitten joka toinen päivä mitä mä söin ja miten liikuin :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti