torstai 22. elokuuta 2013

Oh my fuckin god!

Tää viikko on ollut ihan sairaan kiva, lukuun ottamatta pientä flunssaa. Eilen mulle soitettiin Tuusulan Keudalta, missä mä olen Ammattistartilla. Noh, kerrottiin, että mulla olis mahdollisuus päästä opiskelemaan kosmetologilinjalle-joka mulla oli 1. sijalla yhteishaussa. Mun oli oikeasti pakko miettiä asiaa, että otanko mä paikan vastaan vai en. Maanantaina soitettiin, että olisin päässyt sisään Helsingissä sijaitsevaan kauneudenhoitokoulutukseen. Sitä mä en nyt ottanut vastaan, koska se nyt oli jossain hevonkuusessa ja hyvä, etten ottanutkaan! Koska nyt mulla oli mahdollisuus sanoa KYLLÄ Tuusulan Keudalle (: Huomenna on mun ensimmäinen päivä siellä, viikonloppuna jossain vaiheessa varmaan ostan kirjat ja kattelen niitä jotain kenkiä. Pitää Iidalta vähän kysellä käytännön asioita, kun sehän on ollut siellä jo kaksviikkoa. Ougaash mikä tuuri mulla oikein on! Ensin mulla ei ollut yhtään koulupaikkaa yhteishaun tulosten tultua ja nyt mä olisin halutessani päässyt Jokelan lukioon ja sinne Helsinkiin, ja nyt tohon Tuusulaan! Kelatkaa ihmiset. Ilmeisesti se menee niin, että kun yksi ovi sulkeutuu, toinen aukeaa. Ja noh, jos mä en nyt jostain kumman syystä pitäisikään alasta, niin ainahan mä voin palata takaisin ammattistartille haaveilemaan jostain toisesta alasta :) Mutta näin mun ei tarvitse opiskella neljää vuotta, vaan pääsisin jo kolmessa vuodessa työskentelelmään ammattissani.
Tosiaan, Tiistaina mulla oli koulussa pää ja kurkku ihan sairaan kipeinä ja keskiviikkona aamuna vielä enemmän, joten jäin kotiin lepäilemään kurkkupastillien voimalla. Tänään mun oli kuitenkin tavallaan pakko mennä kouluun, koska A) mentiin Heurekaan ryhmän kanssa ja B) piti vähän kertoa tosta mun puhelusta sille ryhmänohjaajalle. Oli mulla tänään kuitenkin paljon parempi olo, vaikka aika kauan mä mietin, että meenkö mä kouluun vai en. Toivottavasti en tuu saamaan mitään jälkitauteja.

Okei hei. Teitä lukijoita on tullut jo 27, kiitos kaikille ihanille :) Ja mä aattein 30 lukijan tultua tehdä jonkun 'erikois'-postauksen. En vaan tiedä, että minkä, joten nyt teillä olisi mahdollisuus vaikuttaa asiaan ja kertoa ehdotuksenne tuolla kommenteissa! :) Kiitos kaikille, jotka niitä ehdotuksia laittelee, ja muuten vain kommentoi blogistani, mitä mieltä on.

 Ostin matkakortin niin tulee halvemmaksi, kun bussia käytään 10 kertaa arkipäivässä :D





Koristelin hieman kalenteriani c;

4 kommenttia:

  1. Tee vaikka naked truth-haaste? Tai joku video? :-) täällä meilläki päin kaikki kipeenä ja itekki saa kokoaika varoa ettei saa tartuntaa :o toivottavasti paranet pian :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Videoo mä tosi paljon haluaisisinkin varmaan tehä, mutta en osaa muokata sitten videoita.. at all.. :D varo sä tartuntoja siellä, ja mä yritän päästä omastani eroon (:

      Poista
  2. Tee videopostaus, CHUBBY BUNNY feat minä ;)

    + vähä piilomainostusta ;DD http://unforgettableyear.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Sellasta mielessä.. noo miksei hei! :D

      Poista