sunnuntai 18. elokuuta 2013

Girls night

Eilen en tosiaan päässyt kirjottelemaan blogiin, koska menin sieltä Helsingistä suoraan Inkalle- toki oisin voinut Inkan koneellakin kirjoitella, mutta tänäänkin se käy oikein hyvin omalla koneella.
Lähdettiin Inkan ja Janetin kanssa kohti Helsinkiä 11.14 junalla, ja käytiin kiertelee vähän kauppoja sitten- tietenkin! Itellä ei ollut yhtään rahaa ostaa mitään muuta kuin vihkoja koulua varten, kuorintavoide ja tietenkin leffaeväät 8) Käytiin Picknikissä syömässä, koska siinä oli oikein hyvin aikaa ja sitä aikaa piti jotenkin kuluttaakin.
Syönnin jälkeen mentiin jo venailemaan Finnkinoon, että päästäisiin sitä leffaa katsomaan, Percy Jackson- hirviöidenmeri. Leffa ei todellakaan täyttänyt odotuksiani ekaa osaan verraten. Leffassa kaikki pahat jutut selvitettiin viidessä minuutissa ja loppu oli erittäin sekava. Olihan se sinänsä ihan näkemisen arvoinen, mutta en mä varmaan ihan heti uudestaan sitä haluaisi katsoa. Luultavasti on tulossa vielä kolmas osa leffaan, koska se todellakin jäi kesken!

Järvenpäähän kun me päästiin sitten niin käytiin Inkan kanssa ostamassa illaks jotain syötävää- jauhelihaa, porkkanaa ja paprikaa. Sitten, kun Iidakin selvisi myös Inkalle niin alettiin tota ruokaa sitten tekemään, jota me ihan hyvällä ruokahalulla syötiinkiin :D Lyhyesti sanottuna loppu ilta meni herkkuja syöden, Gossipin 5. tuotantokauden katsomista, kasvonaamioiden tekoa ja mielenkiintoisen juttujen kertomista.. :D Meidän nukkumisjärjestelyt meni vähän ehkä mönkään, jos sen niin voisi sanoa. Mentiin nukkumaan Inkan porukoiden sänkyyn, kaikki kolme. Inka ja minä ollaan reunassa ja Iida nukkuu keskellä. Höpötettiin johonkin neljään asti jostain ihan turhasta.. :D
Aamulla seitsemän aikaan mä herään siihen kuinka helvetin kuuma mulla on! Vähän sama fiilis kuin me aikaisemmin nukuttiin teltassa alkukesästä.. :D Tuolla huoneessa sai sentään happea, mutta ihan sairaan kuuma mulla oli. Sitten mä nukahdan uudestaan ja herään parin tunnin päästä yhdeksän aikoihin ääneen, joka tulee ikkunan luota- ampiainen, jes. Iidan kanssa herätään ja noustaan ylös, yrittäen kans Inkaa herätellä aika kauankin tuloksetta :D Ihme unikeko Inkaki- kaikella rakkaudella8)
Kahentoista aikohin Iida lähti kotiin ja minä ja Inka lähettin keskustaan ostamaan Inkalle äidinkielen kirjansa. Pian Hannakin sitten liitty meidän seuraan ja mentiin kattelemaan kenkiä trendi kenkään. Mä löysin ihan sairaan I H A N A T kengät oikeesti :3 Mun on niin pakko saada ne vaikka just oonkin ostanut neljät kengät.. :D

 Meeting my boyfriend

 The Key- omfgadfkjhdkfdk kun se tuoksu niin hyvältä ja ah <3 :*


 Inka löysi rakkaansa..

 Toi. Mun. Ilme. helvetti.. :D mutta oli kuitenkin pakko laittaa, voi luoja

 "Grauh " c;

Selvisin hengissä lauantai-illasta

2 kommenttia:

  1. ÄÄÄÄ, missä noit justin bieber hajuvesii myydää? mä tahooon :D:D:DD jaja ihanii kuvii sulla ja tykkään täst blogist jaja toi tausta on aivan ihana C:
    Liityin! Liitytkö mulle? :)
    http://troubledlifes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin Jumbon ja Helsingin Citycenterin Kicksistä :) Asd, niin ihanan tuoksunen muta ei yhtää rahaa ollu ostaa :/ Ja kiitos :) Käyn kattelee blogias, ja liityn toki jos vähääkään kiinostaa

      Poista