tiistai 6. elokuuta 2013

Lazy day

Jooh, eilen illalla Inka ilmotti, että se menee Iidan ja Saran kanssa tänää Helsinkiin kirpparikierrokselle, koska Saralle kävi ainoastaan tämä päivä sittenkin. Nooh, mä sit aattelin, että me voidaan silti mennä Janetin kanssa pyöräilemään. Aamulla mä herään mun herätyskelloon varttia vaille yhdeksän, ja tekstaan Janetille, että 'vitut mä sinne jaksan lähtee :D', joten ei me sit mentykkää. Jotenkin väsyttii ihan sairaasti ja jalkojakin varmaan pikkasen särki. Aloin nukkumaan sitten vielä hetkeksi ja ylös nousin puol kymmenen aikoihin. Lähdin alakertaan dataamaan ja avasin telkkarin, josta pällistelin datauksen yhteydessä MTV'ltä TeenMom-sarjaa. Mässäsin jonkun karkkeja.. :D en tiedä kenen ne oli, mutta ei se mitään! 8) jossain vaiheessa mä sitten lämmitin itelleni makaronilaatikkoakin ja tein jääkahvia (: Tänään mun olisi pitänyt siivota huone ja pestä pyykkiä, muta tadaa! en tehnyt kumpaakaa ;)
Mä olin yrittänyt tavotella Hannaa miljoona kertaa muutaman päivän aikana eikä se ollut vastannut mihinkään niistä, kunnes se tekstaa mulle tänään, että 'ihanaa päästä sivistyksen pariin' tai jotain vastaavaa. Mä lähetin sille semmosen rageviestin, että ei oo riemulla rajaa. Luultiin kaikki jo tylii, että se on kuollu jonnekki.. :D Mut onneks ei ollut.. :D Huomenna olis varmaan tarkotus lähtee Helsinkiin Hannan ja Janetin kanssa vähän shoppailee. Ite tarviin ainakin kengät ja Farkut. Laukunki mä tarttisin, ja ehkä ostankin jos sellaisen halvan löydän (:
 Gosupermodel ihkusti tuolla yhdellä välilehdellä 8)

4 kommenttia:

  1. Tää vois olla leveempi! Mut ihan kiva blogi. (:

    VastaaPoista
  2. käytkö gosupermodelissa? ei siis millään pahalla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tavallaan.. :D oon tällänen 'nolife' ihminen, niin kulutan siellä aikaa.

      Poista