sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Sleepover with friends

Kun kerran Iidan porukat lähti viikonlopuksi mökille, niin Iida jäi yksin kotiin. Iida kutsui sitten mut ja Hannan yöksi lauantaista sunnuntaihin. Inka meni jo Iidalle yöksi perjantaina, kun kävivät katsomassa OneDirectionin This is us-leffan. Mä siis tosiaan leivoin kakun ja keksejä, jotka mä sitten vein mukanani. Lähin kotoa jossain vaille yksitoista ja olin Iidalla ehkä 10 yli ykstoista- ihme, että sinne ei ookkaan niin  matka pyörällä vaikka luulis sen kestävän ikuisuuden.. :D Siellä oltiin vielä untenmailla, kun mä sinne menin. Inkan mä sain aika nopeasti hereille, mun karjaisulla 8) Syötiin sitten aamupalaa ja käytiin hieman hyppelemässä trampallakin :D Yhen aikoihin lähettiin kohti citymarkettia tekemään meidän ruokaostokset. Ajateltiin aikaisemmin viikolla, että syötäisiin tortilloja, joten siihen kuuluvat ainekset ostettiin. Tietenkin myös limpparia, sipsiä ja karkkia tuli ostettua oikein kivasti. Kaikki kyllä melkein tuntui loppuvan kesken. Sipsiähän nyt pitää olla ainakin kaksi pussia, jos kerran neljä ihmistä on syömässä. Dippiäkin pitää muistaa varata seuraavaa kertaa varten hieman enemmän, kolme purkkia. Ilta ja yö meni oikein hyvin. Syötiin tortilloja ja syötiin kakkua. Puhuttiin vaikka mistä ja puolenyön aikoihin alettiin syömään sipsejä ja karkkeja samalla, kun katotiin Gossip Girlin 5. tuotantokautta. Ite oon sen jo nähny, nii teki mieli koko ajan spoilaa kaikki tapahtumat muille :D Meidän yö kesti siihen puol viiteen. Tai, no, Hanna sammu jo kahden aikoihin.. :D Oli kyllä ihan sairaan kivaa, vaikka kameraa en hirveästi käytellyt siellä.







Minä.. :D Kiitos hanna

2 kommenttia:

  1. Anteeks nyt vaa, mut kiitos INKA mun ottama kuva! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai se on sun ottama? :D oho, luulin et hannan ottamaks, ku se räpsi koko ajan kuvia.. :'D

      Poista