lauantai 7. syyskuuta 2013

A negative mind will never give you a positive life

Launtaaaiiiii.. ja mä vietin koko päivän yksin, jos ei lasketa äidin kanssa Keravalla käyntiä. Mä olin koko päivän kuolla tylsyyteen. Tilattiin pizzat ja käytiin hakee irtokarkkeja cittarista, kun kerran oli tarjouksessa. Näin meni suurimmaks osaks mun päivä, kunnes mä sit päätin mennä sinne Janikan luo, kun se ei jaksanut raahata persettään tänne. Olin just tullut suihkusta, joten erittäin hehkeenä olin.. Vedin ylleni vaan bandeun, Justin Bieber-hupparin, mustat legginsit ja vaaleenpunaset crocsit. Hetken aikaa  oltiin kahdestaan Katjalla, kunnes sitten ne aikuiset tuli kotiin ja me lähdettiin Janikan kanssa kävelemään vaan jonnekin. Minä siitä vitun hehkeenä ilman meikkii, hiukset miten sattuu, crocsit jalassa ja käyttelen legginsei ku jotai housuja :) no, mutta tärkeintä oli se, että ei törmätty kehenkään tuttuun :D okei, tärkeintä oli se, että sain viettää edes hetken Janikan kanssa <3 Kotiin kun mä tulin jossain vähän yli kahdeksan niin aloin kattelee Kunfu Pandaa ja mässäilee karkkejani. Kunfu Pandan jälkeen sitten alkokin BB, jonka myös katoin samalla, kun pohdiskelin miten mä mun hiukset värjäisin. Äiti ei vaan halua tajuta, miten liukuvärjäys onnistuu. Tänään enään mä en sille aijo rautalangasta vääntää niin yksinkertaista asiaa. Huomenna kun Katja tulee varmaan käymään ja kyseleen miten mä sen värin päähäni haluan, niin sille voin sitten rautalangasta vääntää perkele. Huomenna ois tarkotus kuvata Hannan kanssa sellainen niin sanottu haaste tai noh, postaus mun lempiasukokonaisuuksista. Saa nähdä mitä siitäkin tulee, koska en tiiä missä sen kuvais ja löydänkö mä mitään hienoi asukokonaisuuksia kaapistani mitä mä kehtaisin kameralle näyttää, en tiiä, täytyy kattoo.






2 kommenttia:

  1. tosi hieno blogi! tykkään kovasti tästä! :) liityin lukijaksi, kiva jos käyt kattoo munki blogia http://johabrillas.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos! :) Ja tottakai käyn katsomassa myös blogisi(:

      Poista