sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Mikael Gabriel, Nosturi, 21.9.13

21.9.2013 on nyt ja aina mun elämän kolmanneks parhain päivä ikinä! Kaksi ekaa on ne, kun näin Justinin, mutta ei takerruta siihen tässä postauksessa. MIKAEL GABRIEL.

Lähettiin Iidan kanssa vaille kakstoista junalla Helsinkiin ja käytiin sitten ensin K-marketissa ostaa vähän evästä jonoon ja sen jälkeen käytiin mäkkäristä ostaa euron juustot. Lähettiin sitten venaaman ratikkaa. Kumpikaan ei oo koskaan aikasemmin kulkenut sinänsä yksin ratikalla, niin oltiin vähän hukassa että missäköhän meidän pitäis jäädä pois. Noo, hyvin me kuitenkin päästiin Nosturiin. Kello oli jotain varttia yli yksi, kun me sinne saavuttiin ja ennen meitä oli jotain alle kymmenen ihmistä venaamassa. Leiriydyttiin sitten siihen niin sanotun jonon jatkoksi venaamaan, että ovet aukeaisivat kahdeksalta illalla. Joten siellä me sitten venailtiin ensin kolmisen tuntia, kunnes Vilmakin saapui paikalle ja siitä sitten seuraavat neljä tuntia. Ihmeen nopeasti se aika kyllä saatii kulumaan, että ei siinä mitään. Muutamia videoitakin me otettiin ja kuvia, mutta videot on otettu padilla, joten laatu on mitä on. Järjestelmäkamera  mulla oli siellä kyllä mukana kans, että siitäkin löytyy pari kuvaa.

Kello tuli kahdeksan ja ihmisiä päästettiin sisään. Jätettiin tavaroita narikkaan ja lähettiin kohti lavaa sitten. Päästiin tokaan riviin! En oo koskaan ollut noin lähellä lavaa, ja se oli muutenkin ihan huippua! Ennen keikkaa mua kyylää muutama mies, jotain valvojia tai vastaavia. Siinä meidän edessä oli pari tyttöö kenen kanssa juteltiin hetken aikaa ja niiltä kuulin, että järkkärillä ei sais kuvata- anteeks, mitä vittua? Mä olin siinä narikan edessä iidalle sillai, että iida ota mun järkkäri, eikä siellä sanottu yhtään mitään... Vittu, hetken kuluttua siihen tulee sitten sellanen mies joka kysyy, että onko mulla järjestelmäkamera ja vastaan myöntävästi. Siihen se sitten sanoo, että sillä ei saa kuvaa täällä joten joko laitan laukkuun tai vien narikkaan. Noo, mullahan ei nyt ollut laukkua mukana siinä, koska jätin sen narikkaan enkä mä kyllä jaksanut viedä sitä kameraa narikkaankaan. Toinen niistä tytöistä, joiden kanssa aikasemmin juteltiin sano sitten, että voi laittaa mun kameran tohon aidan toisella puolella olevalle tasanteelle. Onneks!
Miklu astelee lavalle sitten siinä jossain yhdeksän aikoihin- SE OLI JOTAIN NIIN VITUN PARASTA IKINÄ OIKEESTI. Mä rakastan sitä jätkää ylikaiken <3 Miklu esiintyy vaan 45 minuuttia, jonka jälkeen sali tyhjenee oikein kivasti- Krista Siegfridsin esitys alkaisi varmaan jossain 10 aikoihin tai jotain, mutta Mikael fanit lähti ulos venailee Mikaelia, jos se vaikka sattuis tulemaan ulos. Meidän kyyti tulisi jossain yhdentoista aikoihin ja kello oli vasta kymmenen, niin meillä oli oikein hyvin aikaa odotella. Hetken kuluttua Mikael astelee ulos ja muutama siinä pihalla olija sitten pyytää yhteiskuvia. Ite en saanut, mutta Iida sai- mun kameralla ;) Kuvasta tuli tärähtänyt, koska siinä ei ollut salamaa päällä, mutta Iida se ei näytä haittavaan juuri yhtään :D Päivästä ei ois tullut parempaa ilman tätä kolmikkoa oikeesti :')

Yhentoista aikoihin Iidan vanhemmat tulivat sitten hakemaan meitä ja lähettiin kohti Järvenpäätä.
Kotiin päästyäni jossain puoli kakstoista mä aloin samantien mässäämään mun muffineja ja sipsejä :D  Varttia vaille yks mä olin jo nukkumassa :D

Aamulla mä heräilin sellaseen oloon, että ei hyvää päivää. Huono olo iski aamulla, ja sellanen pieni hedarikin mulla oli. Koko vitun päivän on vituttanut niin saakelisti oikeesti. Koko päivän äiti on mäkättänyt, että ' Tessa vie roskat, Tessa imuroi ja pese lattiat, Tessa tyhjennä kone..' Olis tehny mieli huutaa päin naamaa, että anteeks vaan jos tänään on vähän kipee olo ja vituttaa niin valmiiks, että onko pakko tuottaa sitä vitutuksen määrää lisää?!
Mutta joo, nyt pääsette kommentoimaan, ilkkumaan, nauramaan, itkemään, mitä vaan, meidän videoille :D 

 





 Iida, minä ja Vilma söpöinä ;)




5 kommenttia:

  1. Sulla on aivan ihana ja persoonallinen ulkoasu!:) Mukava postaus ja kirjoitustyyli myös, jään seurailemaan. :-)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, tosi hieno tausta ja aivan upea banneri! :3

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Huhhuh, toi video on kyl aik seko... Mut oli kyl paras päivä ikinä!! Ja uusiks heti kun vaan mahdollista ;D

    VastaaPoista