sunnuntai 15. syyskuuta 2013

It's easy for you. You're pretty

Eilen käytiin Helsingissä shoppailemassa Iidan ja Inkan kanssa. Jälleen helsinkiin, kyllä :D Tällä kertaa mä sain ostettua mun lökärit ja rintsikat-pitää vaan löytää sellanen hieno välikappale rintsikoihin, niin ei niin paljoa paina ihoani vasten.. Lökäritkin oli aika vaikea löytää, mutta onneks löysin sitten ihanat housut InterSportista. Vaatteiden ostaminen olisi paljon helpompaa, jos mahtuisi kaikkiin vaatteisiin, S-koosta lähtien. Vois mennä ihan mihin tahansa kauppaan ja katsella kaikkia vaatteita mitkä näyttää kivoilta, koska sä tiedät että ainakin siinä on koko S. Mutta ei.. pitää olla reilusti suurempi ihminen, vaikka kuinka yrittäisi vaatekokoaan pienentää.
Mitään ylimäärästä mulla ei ollut varaa ostaa, vaikka ostinkin sitten Marc Jacobs cokispullon, eihän se ollut ku pari euroa, joten helposti sen kyllä maksoin, ei siinä mitään. Hitto, ku se The Key kiusaa mua AINA kun mä meen Kicksiin tai Stokkalle.. tää niin ei oo yhtään reilua oikeesti perkele. Mä haluan sen hajuveden! Viimestää sitten varmaan joululahjaksi.. aikaisemmin mulla tuskin tulee olemaan varaa ostaa-maksaahan se 50€ Tällä hetkellä mulla on tilillä rahaa 60€.  4.10. mennään luokan kanssa kauneusmessuille, joista varmaankin tulen ostamaan jotain hienoo krääsää. Ja ainiin, 27.9. lähen Joensuuhun Iskän, Tomin ja iskän naisen kanssa, että varmaan sielläkin rahaa palaa.. I Love Me-messutkin on tulossa, joihin ollaan kans ryhmän kanssa menossa, jossa JÄLLEEN kuluu rahaa. Mistä mä yhtäkkiä rahapuun löytäisin, että saisin kaiken haluamani?? Hitto, ilmeisesti ole mahdollista saada kaikkea mitä haluaa.






Ostettiin eilen Iidan kanssa liput Mikael Gabrielin keikalle ens viikon Launtaiks! ette arvaa kuinka fiiliksissä mä olin, kun kelasin kui hienoo siitä päivästä tulee ja kuinka mä nään sen ihanuuden siellä :'3

Tuosta kysymyspostaus-jutusta. Tehtiin toissapäivänä Inkan kanssa se ja no.. kaikki ei sitten mennytkään kuten suunniteltiin. Ensimmäiseksi mä en pysty lähettää videoita, mitkä otetiin mun kameralla Inkalle mitenkään ja sitten vielä Inkan kamerassa oli päällä automaatti tarkennus, joka pitää ainakin puole videosta ärsyttää zoomaus ääntä, joten sekin sitten meni ihan pieleen. Voi olla, että tehdään uusi video, tai sitten ei tehdä ollenkaan, täytyy tosiaan kattoa, että mitä jaksaa väsertää.

2 kommenttia: