keskiviikko 4. syyskuuta 2013

BigBrother 2013

Julkkis bigbrother tosiaan alkoi eilen ja mä niin innolla odotin päivällä, että ketä sinne taloon oikein astelee. Mä odotin oikeasti sellaisia oikeita julkkiksia, eikä tollasia wannabe "ihg daa, mä sain silarit kaheksantoistavee ja oon nii vitun julkkis nyt!" Come on? Vittu mitä paskaa sanon minä näin suoraan. Onko kukaan mun kanssa samaa mieltä, että asukas valinnat olivat huonoja? Mutta toisaalta. Luulen, että taloon oli kysytty vaikka ketä suht tunnettua julkkista, mutta kukaan ei halunnut tulla taloon, joten piti ottaa tälläsiä jotka ei oo nii tunnettuja. Mutta se ois ollu just parasta, jos sinne taloon ois tullu joku Antti Tuisku, Mikael Gabriel tms. KAIKESTA HUOLIMATTA mä aijon seurata tota bigbrotheria, koska Teppo <3 ja se vitun tissijulkkis. Andy sais kyllä lähteä talosta ihan heti, en kestä sitä alkuunkaan.
Ylihuomenna, perjantaina on etätehtävä päivä! Ihanaa, ei tarvii mennä kouluun! :D Iidan kanssa mennään siis Helsinkiin shoppailemaan ajan kuluksi ja huomenna sitten mennään tekemään se etätehtävä kirjastoon, koneella. Tähän mä en kuvia jaksanut räpsiä enkä muutenkaan mitään, koska halusin tehdä tälläsen pikapostauksen, että voin sitten shoppailusta kertoa rauhassa ilman bb roskaa.

3 kommenttia: