keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Awesome day at school + new hair color

Tänään tultiin kouluun puol ysiin ja oltiin Iidan kanssa ihan nukahtamaisillamme, kun meillä oli teoriapläjäys alussa. Kunnes sitten saapui meiden pelastava enkelimme. Toinen kosmetologiopettaja tuli siihen meidän luokan ovelle ja oli sillai 'hätä hätä hätä, tarvittas nopeesti seittemän tyttöö asiakkaiks kasvohoitoon', ja johan nous kädet ylös! :D Iida, minä ja Liisa + pari muutakin sitten pääs sinne kasvohoitoon- teen mitä vaan, missä vaan, kunhan ei tarvitse kuunnella tota opettajan opetusta :D Tänään oli jotenkin sellanen päivä.. Riisuin pyynnöstä paitani ja kävin makaamaan siihen tuolille, johon minut ohjeistettiin. Ensin mun kasvot puhdistettiin meikeistäni ( vittua ainoa päivä, kun meikit ei ole mukana, niin ne joutuu ottaa pois), höyrytettiin, tehtiin kasvonaamio ja sellainen perus kasvojen puhdistustehtiin: poistettiin mustapäitä, puristettiin finnejä, ja sisäisiä finnejä. Ah, oli ihan sairaan ihanaa. Siellä me makoiltiin sitten reilut kaks tuntii. Tämän jälkeen lähettiin ruokailuun ja sieltä sitten takaisin samaan luokkaan josta lähdettiin aamulla, jossa minä, Iida ja Liisa tehtiin toisillimme manikyyrit 8) Puol kaks päästiin menee sieltä luokasta, mutta mulla kun oli se hemmetin ihotentin uusinta( alotin toisia myöhemmin, niin ei tarvinnut tehdä sitä aikaisemmin), ja se sitten alkoi varttia yli kaks. Luojalle kiitos, että kokeesta sai poistua jo puol kolme, koska sain sen kokeen tehtyy kymmenessä minuuttisa- siitä, että onko se oikein mennyt, on ihan eri asia :D

Tosiaan, toissapäivänä eli maanantaina värjäsin hiukseni, ihanaa! Kaks ja puol tuntii mä istuskelin meidän keittiön pöydän ääressä, kun tarkalleen Katja ( äidin kaveri, kampaaja), teki mulle ensin raitoja hiuksiin ja sitten värjäs punasella :) Mun mielestä tuli tosi kivat, vaikka vähän pelotti, että minkäköhänlaiset näistäkin nyt tulee..

ei tosta kylläkään hirveesti näy, mutta varmasti tuun ottamaan tässä lähiaikoina kuvan ulkona, josta sitten erottaa paremmin (:

Perjantaina olis tarkotus nähdä pitkästä aikaa Vilmaa, toivottavasti suunnitelmamme menevät hyvin.  Vilmaa oon nähny viimeks varmaa yks päivä jossain vähän ennen koulun alkua ulkona.. :D tais olla kans just jossain keskikesällä, en oo ihan varma. Siitä tulee varmaan jonkin näköinen postaus, ja lauantaina kun on se Miklun keikka, siitäkin tulee postaus, en tiedä vielä laitanko samaan vai eri postaukseen.

MUTTA HUOMIO IHAN KAIKKI LUKIJAT JA ANONYYMIT:
•Kertokaa mulle minkä niin sanotun erikoispostauksen teen, eli ehdotelkaa kaikkia haasteita tms.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti