perjantai 6. syyskuuta 2013

Friday shopping

Tänään tosiaan oli vapaata koulusta, koska meillä oli etätehtäväpäivä, jes! Lähettiin sitten Iidan kanssa Helsinkiin yhdentoista aikoihin, sillä mun pitää hankkia viikonlopun aikana työkengät.. Helsingistä en kuitenkaan sellaisia löytänyt. En kyllä löytänyt rintsikoitakaan hemmetti.. Mä tarviin uudet rintsikatkin, koska työpaidasta näkyy muuten läpi, jos mulla on valkoiset rintsikat siellä alla.. :D Käytii ensin Stokkalla kattelee vähän eli  ihailtiin merkkilaukkuja ja koruja, samalla leikkien rikasta :) Vähänkö mä olin niiin ilonen, ku huomasin että stokkalla myydään Thomas Sabo-koruja :3 Mulla on Thomas Sabon rannekoru ja oon miettinyt, että mistä mä sellaisia riipuksia saisin hommattua, koska suurin osa on lahjoja ollut. Kamppi ja Foorumikin kierrettiin.
Iidalla meni kolmisenkymmentä euroa ja mä kulutin viiskymppiä. Kaksisataa mulle annettin mukaan, jos mä olisin ne kengät löytänyt, mutta en löytänyt niin halpareisus kyllä tuli! :D Kotiin tultii vaille neljän junalla. Että meidän molempien jalkoja särki aivan suunnattomasti! mun ainakin.. 
Kotiin päästyä mä aloin leipoo kauralastuja, koska teki sairaasti mieli jotain hyvää eikä meillä ollut mitään hyvää.. :D olishan tossa siwa 200metrin päässä, mutta mitä turhaan rahaa kuluttamaan, ku voin tehdä jotain hyvää. Mulla on jotenkin sellanen tunne, että tää mun kirjotustapa on tänään jotenkin oudompi, ku kaikki muut.. vaikuttaa mun mielestä aika hassulta.. tai sitten mä vaan kuvittelen, who knows :D Huomenna on lauantai eikä mulla oo mitään hajuu mitä mä tekisin. Hanna menee johonkin mallijuttuunsa, Inka lähtee purjehtimaan- mua pyydettiin kyl mukaan, mut vähän semmonen fiilis, että tällä hetkellä ei huvita, Iidan sisko tulee käymään kotona, joten se ei voi olla ja Janettia mä nyt en oo nähny varmaan pariin viikkoon? En tiiä miks. Syy toisaalta saattaa olla se, että en mä jaksa kysellä siltä enää voiko se olla, koska vastaus on aina se yksi sama- meen koht tallille, että en voi. Olen siis lopettanut sen kysymisen. Kysyköön itse jos niin tylsää tulee olemaan, että haluaa kavereitaan nähdä hemmetti. Janika toisaalta tulee Järvenpäähän huomenna, joten enköhän mä sitten Janikan kanssa säädä jotain omaa, joku video eehkä saatta tulla huomen illalla, jos saan jonkun hienon aikaiseksi. Mutta hei. Mä lopetan mun höpöttelyt tähän näin. Pitäkää hauska viikonloppu! :)









2 kommenttia: