perjantai 31. tammikuuta 2014

Nothing much

Heips vaan kaikille sinne lukijoille! Tästä tulee kuvaton postaus ja pahoittelen sitä. Viikko sitten viimeksi kirjoitin, ja se oikeesti ärsyttää mua todella paljon- ei mulla kyllä ole ollut edes mitään mistä kirjoittakaan mutta..- Tänään kävin Helsingissä Citycenterin Kicksissä kyselemässä työssäoppimispaikkaa ja sieltähän mä sain paikan! Ihanaa oikeesti, luulin jo että mä olen tuhoon tuomittu ku en mistään saanut paikkaa aluksi. Ihanaa ihanaa ihanaa!! :)
Torstaina mä sain soiton mun lääkäriltä, kun siellä viime keskiviikkona kävin.. Noh, kaikki arvot oli ihan kohdillaan - lääkärille siis naru kaulaan ja parvekkeelta alas- siis tekis edes oikeita testejä hemmetti.. jostain se vika on pakko löytyä, ei näin voi kukaan oikeesti elää. Lääkäri lähettää lähetteen Hyvinkään sairaalaan ja sieltä on tulossa kirje sitten joskus.. jos vaikka sairaalasta löytyis pätevämpiä lääkäreitä?
  Pikainen kertomus mun laihdutus sessiosta. Oon nyt kolmen viikon aikana laihtunut 3 kiloa! on se mun mielestä aika hyvä saavutus, että joka viikko laihtunut kilon. Voi olla, että se jossain vaiheessa hidastuu tuo laihtuminen, mutta silloin mä en lannistu vaan jatkan eteenpäin! Voisin tehdä jossain vaiheessa postauksen mun treenauksesta tms.
Huomenna on tulossa siis arvonta videota! Huomenna joku onnekas voittaa itselleen tuotteet, jotka muutama viikko sitten esittelin videolla. Aikaa osallistua arvontaan on vielä kolmisen tuntia, joten äkkiä osallistumaan vielä! Arvonta postaukseen pääset tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti