keskiviikko 22. tammikuuta 2014

I don't know what's wrong







Moikkamooi. Äiti varasi puolestani ajan terveyskeskukseen, koska lauantai-sunnuntai välisenä yönä oksensin kovien kipujen takia, joten päätin että joo mä haluan lääkäriin taas jos vaikka saisin pätevämmän lääkärin ja osais ottaa oikeita kokeita musta ja sais selville missä vika.
Sinne siis menin 10.45 ja otettiin muutamat verikokeet- mä en muista päivää millon en olis itkeny yhtään ennen verikoetta/sen aikana.. tämäkään päivä ei ollut poikkeus. Mulla vaan on jääny jostai ihan hirveet traumat ja mä tiedän että se sattuu joten mä ylireagoin siinä koko aikana. Huomenna vien pissanäytteen terveyskeskukseen ja ne tekee siitä sitten myös raskaustestin, että se olisi ainakin ehdottomasti suljettu pois. Lääkäri määräs mulle pari lääkettä. Yks lääke on joku mahalääke ja toinen lääkegeeli on tarkoitettu  kasvoille joissa on paljon epäpuhtauksia. Käytiin äsken hakemassa äidin kanssa apteekista tuotteet, joten pääsen niitä heti tänään testailemaan.
Kouluun en mennyt lääkärin jälkeen, koska koulu loppui poikkeuksellisesti 10.45 :D Hengailin vaan kotona muutaman tunnin ja sitten Iidakin piipahti meillä iltapäivästä.
  Mulle iskee kohta oikeesti paniikkikohtaus, koska pitäis saada työssäoppimispaikka tässä lähiaikoina, eikä tässä kaupungissa hirveesti ole paikkoja minne mennä.. En mä haluis muuallekkaan mennä, mutta jos ei ole vaihtoehtoja niin on vähän pakko.
Huomenna äiti ja Pasi lähtee Moisiovaaraan hautajaisiin puolenpäivän aikaan ja tulevat sieltä sunnuntaina takaisin, joten rauhallista meininkiä luvassa. Huomenna olisi tarkoitus päästä hiustenvärjäykseen  tuolla koulussa, mutta jos mulla on tärkeää tehtävää aspissa siihen aikaa niin en sitten ehdi :( Pitäis meinaa lähtee tunnin aikasemmin tunnilta.. rukoilen että pääsen värjää tän pään.


6 kommenttia:

  1. toivottavasti löytyy syy kipuihisi! etkö aiokkaan lopettaa tämän hetkistä koulutustasi? kun silloin pari postausta sitten siitä kirjoittelit..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti (: Ja juu en ole lopettamassa tämän alan opiskelua. Jotenkin tää motivaatio nous jostai puskasta ku alko noi aspipäivätkin ja näin :) Kyllä mä sen kolme vuotta aijon alaa opiskella! :D

      Poista
  2. aa toivottavaasti löytyy syy et miks suhu nii sattuu ): pärjää!

    ♥ http://tsiigaatvoittajaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. miks sult otetaa rauskaustesti jos oot neitsyt...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vaan, että onhan ollu noita uutisissa, että mahakipu olikin raskaus tms.. ja lääkäri nyt halus ehdottomasti varmistaa, että sen voi sulkea pois oireista.. :D

      Poista