keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Happy new year!






Mäkin tätä videon laatua, mutta mun mielestä ihan siedettävä.. :D




Onnellista uutta vuotta vaan kaikille, jotka tätä tekstiä nyt lukee! :) New year, new me. Kliseistä, mutta kuvaa mua oikein hyvin, nimittäin mä todella aijon muuttaa itseäni tänä vuonna, enkä aijo lipsua päätöksistäni niinkuin viime vuonna.
Tein pari uudenvuoden lupausta, jotka aijon oikeasti pitää:
- herkkulakko ainakin 2kk tammi-helmi
- todelliseen kesäkuntoon 2015 (tiedän, että tämä saattoi olla turha tänä vuonna, mutta hyvät asiat tapahtuvat hitaasti, tai jotenki sillei)
- opettelen uusia sanoja.. :d Frendit on kyllästynyt mun 'asia on saletti ku moskovan baletti', lauseeseen. Oli niitä kyllä muitakin, mutta en tällä hetkellä muista muita :D

Uutta vuotta juhlistin Iidan ja Inkan kanssa, jotka tulivat meille jossain vaiheessa iltaa. Äiti lähti viiden aikoihin Keravalle juhlimaan, kai.
Käytiin tyttöjen kanssa kaupassa ostelemassa illan/yön mässyjä ja hengailtiin parisen tuntia meillä Aliasta pelaillen. Jossain kahdeksan aikoihin lähettiin ekan kerran ulos kattelee vähän meininkiä, eikä sillon tajuttu ottaa kameroita mukaan, mutta eipä se periaatteessa haitannut. Kierrettiin pari korttelia ja katteltiin ilotuksia, jotka räiskyivät vähän väliä ympäri Järvenpäätä.
Tultiin meille sitten takas, syötiin, kuunneltiin musiikkia ja katteltiin Vineja.
Puol yhentoista aikoihin lähettiin ulos ja otettiin kans kuoharipullo mukaan, kun sellanen kerran meille ostettiin, taino mä pyysin tavallaan sitä niin :D Mentiin istuskelee Kintsun kentän laidalle. Puolisen tuntia oli aika hiljasta siinä kentällä aikaisempaan verrattuna, mutta kyllä niitä ihmisiä sitten alko tulla siihen kentälle pamauttelee raketteja. Kun kello löi 00:00 avattiin kuoharipullo ja vedettiin se sitten aika nopeesti tyhjäksi- Inka kaatoi yli puolet varmaan poiskin :D Loppu ilta menikin sitten siinä, että syötiin herkkuja, katteltiin leffaa, videoita ja pölöteltiin vaan jotain randomia. Noin puol seiskan aikaan aamulla me alettiin nukkumaan.

Ite heräsin ekan kerran jossain varttia vaille yhdeksän aamulla huonoon oloon. Istuskelen siinä patjan päällä olohuoneen lattialla, hengittelen rauhallisesti ja yritän pitää oksennuksen mahassa.. Nukahdin sitte uudestaa ja varttii yli yhdeksän heräsin jälleen huonoon oloon. Tälläi mä heräili varmaa vielä ton jälkeen pari kertaa. Äiti epäili, että mä olisin krapulassa, mutta paskanmarjat, en mä niin paljon juonu todellakaan.

Mua stressaa tosi paljon yks asia.. tai no ei se oikeestaan stressaa, vaan jännittää ku en tiedä miten kertoisin tän äidille. Mä olen päättänyt, että mä lopetan ton mun kauneudenhoitoalan, koska mulla ei yksinkertaisesti ole ollenkan motivaatiota tehdä niitä hemmetin kasvo-, jalka- ja käshihoitoja asiakkaille. Mä en vaan tiedä miten ottaisin asian esille äidin kanssa ja toinen asia on, että mitä mä sitten tekisin? Mihin mä hakisin opiskelemaan ja mitä? Mä en tiedä yhtään mikä mua kiinnostaa, en mä tiedä mitä mä haluan tehdä aikuisena..

No mutta joo. Alussa oli pikainen tiivistelmä uudestavuodestani ja tuossa lopussa mun koulunkäynnistä. Toivottelen vielä oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti