lauantai 25. tammikuuta 2014

Movie night

Moikkamooi ja ihanaa lauantaita kaikille! Eilen Iida tuli meille yöksi, kun oltiin alkuviikosta suunniteltu että voisi pitää leffaillan, joten sen me myös teimme. Syötiin mun tekemää aivan mahtavan makuista kanakastiketta ja riisiä ja loppuillasta syötiin porkkanoita, kurkkua ja vesimelonia parin dipin kera. Oli tosi hyvää! Mulla tosiaan on nyt herkkulakko meneillään ja oonkin laihtunut 2 kiloa kahdessa viikossa, kai.
Mulla ja kaverilla Lisalla on kisa, että kumpi kestää kauemmin olla herkkulakossa, ja se kumpi sortuu ensin, tarjoaa toiselle safkan jossain. Helmikuun ajan olen myös herkkulakossa, ja jos sorrun syömään herkkuja joudun maksamaan Iidan sisään Serenaan, kun me sinne joskus mennään. Hyvin voisin huijata noita kahta, mutta tää on oikeesti vaan itseäni varten, joten mulla ei ole mitään syytä valehdella kummallekaan. Mulla on nyt motivaatiota liikkua ja syödä oikein, kun mulla on päässä videonpätkä, jossa näytän oikeasti aivan kamalalta shortseissa!


Tänään Janika tulee iskänsä ja pikkusiskonsa kanssa meille yöksi.. yritettiin aikaisemmin viikolla ns. estää Mikaa ja Jeminaa tulemasta meille, koska se vaan nyt olisi ollut paljon hauskempaa olla kolmistaa. Noh, aina ei voi voittaa. Tänään ei ole sen suurempia suunnitelmia että aika tylsähkö viikonloppu mulla.

Tasan viikon päästä selviää arvonnan voittaja, joten teillä on vielä aikaa osallistua arvontaan, jos ette ole sitä vielä tehneet. Arvontaan pääset osallistumaan tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti