tiistai 14. tammikuuta 2014

Me, Myself & I

Moikkamooi! Halusin välttämättä tulla postailemaan, vaikka mulla ei maailmaa hätkähdyttävää asiaa ole, tai edes asiaa ollenkaan. Aattelin vain tulla näyttelemään lauantaina otettuja kuviani itsestäni, kun olin yksin koton ja kappas kappas, oli tylsää. Suurimmassa osassa kuvista näyttää, että mulla ei olis yläosaa, mutta mulla on päällä olkaimeton mekko, joten älkää hämmentykö. Suunnitelmissa ois tehdä video, mutta ku valo ei ihan riitä sellasee.. on pimeetä ku lähen kouluun ja kun pääsen koulusta.. viikonloppuna viimeestään voisin väsätä jotai videoo (:
   Muistakaa käydä osallistumassa arvontaa!










8 kommenttia:

  1. sulla on tosi kivan olonen blogi a oot tosi kaunis! ♥ jään tosiaankin seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Piristit juuri mun päivääni huomattavasti :3

      Poista
  2. Oletpa niin söpö ja viehettävä, ihania kuvia! JA banneri on kanssa mieletön

    VastaaPoista
  3. Oii oot ihan hirrrrmuisen suloinen!! :)

    VastaaPoista