sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Arvonnan voittaja

Moikkamooi! Olen pahoillani, että tämä postaus ei ilmestyny jo eilen tänne ja olen pahoillani, että tämä ei tule videona. Syynä on se, että eilen en jaksanu kirjoittaa osallistuja käsin- oli mun koneella ja tarkotus oli tulostaa osallistujat, mutta tulostin ei toiminut- ja tänään ei tule videona, koska näytän kuolleen lehmän perseeltä (: Toivottavasti tämä ei ketään haittaa. Täällä ruudun toisella puolella mulla on laatikossa osallistujien nimet lapuilla ja nostan sieltä yhden silmät kiinni.
  Arvonnan voittaja on Iida. Onneksi olkoon voittajalle! Hänelle ilmoitan henkilökohtaisesti voitostaan, ja kiitoksia kaikille osallistuneille!
Arvonnat on mun mielestä todella kivoja, joten voisin järjestää tässä jossain vaiheessa toisenkin arvonnan :) Ei mulla tähän sen enempää, hyvää sunnuntaita kaikille!


5 kommenttia:

  1. onkohan muka sattumaa että arvonnan voitti juuri sun paras kaveri, ettei vai ois järjestetty juttu kyseessä..? ihan näin vain pohdiskelin,kun on tuo kyseinen iida täällä bloginkin puolella esiintynyt...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole tapana suosia mun kavereita tälläisissä yleisissä kilpailuissa :)

      Poista
  2. Mä oon NIIIN kateellinen! Onnea silti voittajalle :) .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon miettimässä uuden arvonnan tekoa, niin silloin on myös mahdollista voittaa! :D

      Poista
  3. v*ttu sä mitää arvontaa oikeesti järjestit !!
    halusit vaa et kaikki tulee osallistuu ja sit annat jollekki kaverilles ton paketin..aika paskamaine temppu !!

    VastaaPoista