torstai 20. helmikuuta 2014

Dreaming is the best way to create future







Moikkelis mooi ja hyvää torstaita vaan kaikille. Heräilin tänään puoli yhdeksän aikohin ja aloin samantien korjaamaan farkkuihin  ja mekkoon tullutta reikää samalla katsellen Vampyyrin Päiväkirjoja. Päätin, että kun oli nii tylsää että voisi vaikka meikata ihan omaksi ilokseni vaikka en ole tänään menossa minnekään, kai? Mä käytän hyvin harvoin luomiväriä, koska mulla on niin pienet/matalat liikkuvat luomet niin en osaa tehdä mitään kivaa meikkiä sen takia. Mutta, nyt tänään tein liilan silmämeikin. Mitä mieltä olette mun meikistä? :) Tosiaan on siis aivan yksinkertainen silmämeikki, mutta kuitenkin. Voi olla, että alan käyttämään enemmän luomiväriä, saa nähdä :) Ekaa kertaa muuten muokkasin kuviani. Aina kun mä postaan, niin mulla jotenkin niin kiire tai väsynyt olo, että en todellakaan jaksaisi muokata kuviani yhtään mutta nyt tänään teen kaiken vaihe vaiheelta rauhassa ja oli aikaa muokkailla kuviakin. Mitä mieltä olette muokkauksista vai huomaatteko kuvissa mitään eroa? - Ekassa kuvassa ainakin huomaa, mutta.. :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti