keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Lomasuunnitelmia ja treenausta

Moikkelis mooi! :) Mä teen sitä taas.. pitäis kirjoittaa, mutta en kirjoita. Miksi? Kumpa itekki tietäisin sen. Tänään oli koulusta vapaata, koska helpotettu jakso <3 joten mentiin Iidan kanssa aamulla salille. Meinasin oikeasti aamulla perua koko menon, koska ei vaan yhtään olis huvittanut tehdä salitreeniä tänään. 2 ja puol tuntiin me siellä salilla vietettiin, että ei siinä mitään. Huomenna lihakset varmaan oikein mukavan kipeet ja vieläpä asiakaspalvelussa.. not good. Huominen enää kouluu ja sitten alkaa loma, love it. Perjantai aamulla ollan menossa Iidan kanssa salille, joko tuonne uimahallin salille tai sitten LadyLinelle, pitää kattoo kumpaan päädytään. Sunnuntaina oon menossa 22h tunnin risteilylle Janikan kanssa, ihanaa, en oo pitkään aikaan ollut laivalla ja nyt on taas sen aika. Toisaalta.. ristely + herkkulakko? ei hyvä. Onneksi mennään buffettiin syömään, niin siellä voin sitten ihan valikoida terveellisiä ruokia. Herkkuja mä meinaan kyllä sieltä tuoda, vaikka saanki syödä niitä vasta 1.3.

Neljä kiloa oon nyt laihtunut 4 viikon aikana, eli siitä voi laskea 1 kilo per viikko. Tämä viikko kuitenkaan ei näytä niin hyvältä, mutta ei siitä pidä lannistua vaan jatkaa eteenpäin! :) Musta tuntuu, että kun oon alottanut käymään salille niin sen myötä niitä kiloja saattaa karista vielä enemmän. Kiloklubin mukaan mä pääsisin mun tavoitteeseen 35 viikossa = lokakuun alku. Epäilen tuota, mutta parhaani yritän.
Mä oon miettinyt, että kertoisin teille treenauksistani, mitä tieltä te ootte? Tai onko teillä jotain tiettyä asiaa minkä te haluaisitte tietää? Vastailkaa niin voin tehdä niistä sitten vaikka postauksen! :)

1 kommentti:

  1. Joo kerro tarkemmi ja paljo sun urheiluista! Ja mikä tarkkaan ottaen on siis sun tavoite? :)

    VastaaPoista