tiistai 18. helmikuuta 2014

ILO IRTI EUROPALLA

Laiva reissulta tulin eilen illalla kotiin, ja pakko myöntää että mä en ole käyny laivalla ilman että tapaan ketään friikkiä/outoa ihmistä. Ensimmäiseen ihmiseen mä törmäsin jo ratikassa, joka alko kyselee mihis mun kynsi oli hävinny - olin laittanut juuri akryylikynnet ittelleni ja lähtiessä peukusta tippui kynsi- ja sellasta, seuraava ihminen/ ihmiset oli pari jätkää, ku olin laittanut päälleni mekon ja korkkarit ja lähettiin Janikan kanssa hytistä illalla jonnekin. Meidän perässä kävelee ne pari jätkää ja kyselee että mikä meno ja mä vastaan vaan että ei mikään meno. Sit toinen niis alkaa selitellä, että se on varattu mut sen kaveri kaipailis vähän seuraa (Y), sitte oltii syömässä iltapalaa joskus yhentoista aikoihin ku nuorehko nainen alkaa jutella meille eri pöydästä, että Jaani on kiva tyyppi, sitä kannattaa seurata tms. Seuraavaks sitte ollaa odottamassa että laiva on satamassa, ku meidän luokse tulee sellanen papparainen kyselemään että miksi me naiset ei käytetä nykyään enää ollenkaan hameita vaan pitkiä housuja ja siinä ennen ku se lähti pois niin alko haukkuu vaimoonsa läskiks :D Toisaalta, laivareissut ei olis mitään ilman tollasia 'kokemuksia'. Onks teille tullu ketkää randomit selittää jotain omaansa laivalla kun olette olleet?
    Laivalla oli kyl superkivaa, ei siinä mitään. Buffetista sai hyvää ruokaa ja sen sellaista. Seuraavaa risteilyä odotellessa! :)





















8 kommenttia:

  1. Kivat noi valkoset balleriinat :)

    http://patriciaelisabet.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, itekki tykkään noista tosi paljon :)

      Poista
  2. Kivoi kuvii! c:

    Joo mulle tulee kans aina selittämään kaikki omituiset heput, ei pelkästeen laivalla vaan joka kerta ko lähen esim. keskustaan niin tulee joku randomi juttelemaan :'''D Ikinä en oo sellasta reissua mihinkään tehnä missä ei olis joku randomi jutellu! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Ei ainakaan käy elämä tylsäks, kun joutuu kuunnella randomien juttuja lähes päivittäin! :D

      Poista
  3. iskipä kamala laivakuume ku katteli noita kuvia! oot nätti tyttö ja tosi kiva

    borntobewild-pinja.blogspot.fi <- tässä mun blogi jos kiinnostaa :)!!

    VastaaPoista