perjantai 14. helmikuuta 2014

Valentine's day

Hyvää ystävänpäivää! c: Aamulla kahdeksalta aamulla menin keskustaan ottamaan 'parit' verikokeet. Vittu siis oikeesti.. mulla on kyynärtaipeissa varmaa viisi pistosta.. Ja minä joka voisi kuolla sen takia, että ei tarttisi mennä verikokeeseen jouduin kärsimään ku se nainen vaan kääntelee sitä neulaa mun suonessa yrittäen saada sieltä tulemaan verta, mutta ei.. Keskiviikkona 5.3. olis sitten Hyvinkään sairaalaan meno, kun siellä tutkitaan mua sitten paremmin niiten vatsakipujen takia.. toisaalta, olen käynyt hierojalla pari kertaa ja se on mielestäni auttanut että en sitten tiedä.. Yhdentoista aikoihin mentiin Iidan kanssa salille rehkimään kahdeksi ja puoleksi tunniksi jälleen.

Ystävänpäivän kunniaksi kävin Iidan ja Inkan kanssa syömässä Martinassa - varattiin pöytä puoli kuudeksi alkuviikosta-  ja koska olen herkkulakossa, jälkiruoka jäi minun osaltani tällä kertaa pois. Menu-listalta tuli pitkän pähkäilyn jälkeen päätettyä Balsamico- vuohenjuustokana ja siinä tuli siis paistettu juustosiivu, tottakai se kana ja jotain ihme mykyjä jotka oli valmistettu vehnäjauhoista ja perunasta. Muutama eka suupalaa oli oikein hyvää, mutta muut sitten alkoi maistumaan jo aika oudolta.. Kana oli oikein hyvää, samoin myös balsamicokastike. Juusto ei ollut ihan mun makuuni, mutta jotenkuten syötävää se kuitenkin oli. Suosittelen maistamaan, jos yhtään tykkää vuohenjuustosta! Ruokailun jälkeen mentiin sitten Inkalle pelaamaan Gran Turismo 6 - peliä ja puol kympin aikoihin Iidan kanssa lähettiin sieltä kotiin.
Kotiin päästyäni olohuoneessa on tietenkin iso rasiallinen Suukkoja.. melkee itkua pidätän siinä ku haluis syödä, mutta en vaan yksinkertaisesti voi. Ei tää herkkulakko kestä enää ku vaa 2 viikkoo ja sen jälkeen mä kyllä palkitsen itseni.
  Mulla oli tarkoitus ottaa kuvia illasta, mutta se vähän jäi, joten nappasin weheartista parit kuvat ystävänpäivään liittyen. Miten teillä vietettiin ystävänpäivää? Oliko koulussa mitään teemaa tai teittekeä kavereiden kanssa jotain kivaa? :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti