tiistai 18. maaliskuuta 2014

Työssäoppimisen meininkiä

Hellureeii taas pitkästä aikaa. Kun tuo työssäoppiminen alkoi niin ei todellakaan ole ollut aikaa kirjoitella. Töistä kun mä tulen niin jalat ovat niin poikki että lysähdän olohuoneen sohvalle joka ilta ja hengailen siellä niin kauan kunnes täytyy mennä nukkumaan. Nyt mä kuitenkin päätin herätellä tätä blogia ja pikaisesti kertoa kuulumisiani.
  Viime viikon olin Citycenterin Kicksissä ja myös tämän viikon maanantaina. Tänään olin Kampissa ja huomenna myös. Harmittaa, kun tämä toppi ei kestä yhtään pidempään sillä mä todella viihdyn tuolla ja mä rakastan auttaa asiakkaita heidän kosmettiikkaongelmissa. Tämän myötä mä olen vahvasti päättänyt, että musta tulee kosmetiikkaneuvoja eikä kosmetologi. Työkaveritkin ovat myös oikein mukavia, samoin tottakai työnantaja on myös erittäin rento- ainakin mitä mä huomaan. Tällä viikolla ennen topin loppua aattelin kysästä kesätyöpaikkaa sieltä sillä voishan mulla ollakin oikein mukavat mahdollisuudet kun työantaja on nähnyt miten mä työni teen ja näin.
  Kahden viikon päästä vaihtuu 5.jakso ja alkaa ATTO-aineet, joten mulla on paljon enemmän aikaa kirjoitella kun on niin rentoo meininkii koulussa ja mä saan laittaa ittelleni akryylikynnet!! :3 Oon koko kaks jaksoo odottanut tätä päivää. Eipäskun.. meillä on 5 asiakaspalvelu kertaa D: vittuuu enpäs ihan tosta noin voikaa laittaa kynsiä itselleni, voi surku..
  Huomenna menen töitten jälkeen Janikalle yöksi ja sitten Torstaina tottakai töihin, jolloin minulla on kolmikantakeskustelu opettajan, työnantajan ja itseni kanssa tietysti. Vähän katellaan miten mulla on mennyt ja tälläi. Tähän mulla ei ole valitettavasti kuvia, koska en jaksa siirtää kännystä noita miljoonia kuvia tähän koneelle. Minkälaisia kokemuksia teillä on työssäoppimisesta?
                                                                  Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivalle toi sun toppi! c: Varmaan aika mielenkiintosta sillee, ite varsinkaa ko en ymmärrä hölkäsen pöläystä juurikaan eri merkkisistä meikeistä ja tällee ko käytän aina samoja vaan niin ois kiva jos ois joku neuvomassa sielä kaupassa... :'D
    Ite oon nyt topissa rekkakorjaamolla, siel on aika jees kyllä olla! :3 Aika paljon erilaisia hommia ja itekin pääsen tekee kaikenlaisia korjauksia c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina kun kauppaan menee meikkiostoksille niin kannattaa ihan rohkeasti kysyä neuvoa, koska juuri sitä varten ne työntekijät siellä ovat :) Ite olin oikein yllättänyt, että kauhean moni on aivan pihalla meikkiasioissaan :D - eihän se todellakaan ole huono juttu tai mitään (:
      Tsemppiä sulle sun toppiin ja työn iloa! (:

      Poista